4. bolum

38 3 0
                                    

Arabalarımıza bindik.Ve kendi ALIŞVERİŞ MERKEZİMİZE yol aldık(kendi alışveriş merkezimiz vardı gerçekten)ALIŞVERİŞ ME RKEZINE geldiğimizde arabalarımızdan indik.Ve ALIŞVERİŞ MERKEZINE yurumeye basladık. İçeiye girdiğimizde "Yok artîk ,bizim bu kadar büyük ALIŞVERİŞ MERKEZİMİZ mi var ?"dedi Rana. Kahkahalara boğulduk. Kızın daha ALIŞVERİŞ MERKEZİNDEN haberi yok.

Asansörle güzellik merkezine gittik.Bir saat orda kaldık.(artık ne yapıyorlarsa yüzümüze saçımıza😑😕😥) Ordan çıktıktan sonra bir karar aldık.Yeni elbise almamıza gerek yoktu zaten gardıropumuz doluydu👗👠. (No masraf)işte benim guzel(!) ingilizcem.Güzellik merkezinden çıktıktan sonra komik bir an yaşadık."Ya kadın saçımı yoldu ya yeminle ya. Az kalsın kalkıp kadını dövecektim.GICIK" dedi Almira."Alt tarafı fön çekecekti."

"Yemin etme çarpılırsın valla" dedim.

"Yani sen bana yalancı mı diyorsun Doğa çok kırıldım."dedi Almira. 
Almira'yı çok seviyordum. Eğer onun kalbi kırılırsa benim ki de kırılırdı.O yuzden üstüne atlayıp"Ya kahramanım benim ben senin kalbini kırar mıyım hiç ,şaka yaptım."dedim. "Zaten öylesine yaptım,hehehe"diye gülmeye başladı Almira." Almira yavrum ateşin mi var?"diye sordu Güneş."Neden öyle dedin?"diye sordu Almira.

"Böyle gülmessin de o yüzden." dedi Güneş. Kahkahalara boğulduk.Almira da gülmüştü.Artık AVM'de çok kaldığımız için kızlarla vedalaştık ve evlerimize üstümüzü giyinmeye gittik.

Ben 12. bölüme kadar yazdım defterime.İlerleyen bölümlerde yeni karakterler gelecek👐

DÜŞMAN ŞİRKETLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin