5. bölüm

23 2 0
                                    

Kızlarla üstümüzü giyindikten sonra her zaman buluştuğumuz yere gittik( kafe )kızlarla otururken Rana'nın bağırmasıyla irkildik."yaa!biz ne yapacağımızı sormuştuk ama önemli görevi söylememişlerdi." "Tamam
sakin olun kızlar babamı
arıyorum"dedim. Babam açtı."Alo
kızım ne oldu?"dedi." Ya baba biz partide ne yapacağımızı öğrenmedik"dedim. "Haa! Evet. Şimdi partiye bir kaç tane adam gelecek ve  onlarla (düşman şirketin oğullarıyla)konuşacaklar. Ne konuştuğunu bilmiyoruz bu yüzden  siz konuşmalarını ses kaydına alacaksınız"dedi.Gözümü pörtlettim. Yuh! Devenin nalı. Baba biz nasıl yapacağız ya?"dedim.

Kızlar da kaş göz işareti yapıyorlardı." Orasını bilmem. Siz akıllı kızlarsınız yaparsınız"dedi babam. Tamam baba. Kapat ya moralim bozuldu şu an"dedim.
Babam da kapattı. Kızlara
"Bir ses kaydı görevimiz var"dedim.
"Nasıl yani?"dediler. Bende herşeyi anlattım." Ya biz nasıl yapıcaz ya. Vicdansızlar ya"dedi Güneş. "Orasını bilmiyorlarmış"dedim.
"Öff! Tamam onları kırmayalım. Hem ne kadar zor olabilir ki?"dedi Rana.

***************

Güneş'ten

"Gerçekten mi ?"dedim. Cünkü şu an trafiğin ortasındaydık.
"Bize şaka mı yapıyorlar acaba?"dedi Rana. Allah'ım ne olur şaka olsun."dedi Doğa. Şu an hayatımızda yaşayacağımız en salak anı yaşıyorduk.
"Siz hangi akılla bunları söylüyorsunuz acaba?"dedim.
"Biz gerçekten niye bu ajancılık oyununa girdik"diye sordu Almira.
Biz de "suçsuzuz "gibi ellerimizi kaldırdık. Sonra bir kornayla irkildik."Lan!"dedi Almira.
"Ben geldim yanına dur sen!"dedi Almira ve arabadan indi. Biz de onunla indik." Sen kimsin bize korna çalıyorsun?"diye soru sorar bir biçimde arkamızdaki arabaya bağırmaya başladı. Arabadakiler teker teker inmeye başladılar. Oha! Bu babamın bana gösterdiği çocuklardı. Yani "Düşman Şirketler". Hemen kızların koluna cimcik attım. Kızlar bunlar o çocuklar "(babam gizli gösterdi) " Hangi çocuklar?"dedi Rana.
"Düşman Şirketler "dedim."Gerçekten mi?"diye fısıldadı Doğa. "Sen nereden biliyorsun?"dedi Almira. "Babam göstermişti"dedim. Biz karşımızdaki çocuklara hortlak görmüş gibi bakıyorduk.

Bir bölümün daha sonuna geldik.
İnşallah beğenmişsinizdir. Görüşürüz....🙌🙋

DÜŞMAN ŞİRKETLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin