WALACTİKA AKADEMİSİ

7.4K 149 70
                                    

Soğuk bir gecede ormanda dolaşıyorum...Ormanın derinliklerinden köpek sesi geliyordu.Gökyüzünde dolunay vardı.Ve az ilerde bir bataklık...Oraya yöneldim.Pelerinimi çıkardım.Kırmızı gözlerim,kan kırmızı dudaklarım ve siyah saçlarım vardı.Sivri dişlerim orataya çıkmıştı.Her yerden kurtadam kokusu geliyordu...Sonuçta kurtlarda buralarda yaşıyor.Off!Açlıktan ölüyorum...Hemen kan içmeliyim!Ormana doğru vampir hızında koştum ve gözden kayboldum.

Sabah oldu.Heryerim ağrıyordu...Ama saat 08.00 idi.Hemen üniformamı giyip yola çıktım.Arabam siyah olduğundan dikkat çekiyordu.

Hemen sınıfıma çıktımki Pr.Drak beni durdurdu.

-Günaydın Roz! Lady Meri nasıl.

-Çok iyi...Bunu sorduğunuz için bonjor.

Pr.Drak gülümsedi ve ciddileşti.Bana dönerek...

-Peki şimdi konuya gelelim.Öğretmenler toplantısında bir karar aldık ve bu seni sinirlendirecek.

-Noldu? Sınıftan mı alıyorsunuz!?

-Hayır...

Büyük bir ohh çektim.Sınıfdan asla ayrılmam.

-Ama üniforman değişecek.Rengi kırmızı olucak ve bir bronzu olucak.Diğer okullarca karar aldık.Yeni geldiğin için sana özel.

-Ne bumuydu?Kırmızı olması,tâbi cıvık olmassa...

-Hayır değil.Mutlu olmanıza sevindim :)

-Ne zaman üniformayı alırım?

-Danışmana git,o vericektir.

-Tamam.Hoşçakalın...

Pr.Drak gitmişti.Bende sınıfa girdim.Herkes 'sinirlenebilirsin'diyor ama olmuyor.Salaklar!Ama diğer okullar niye bu işe karışıyor?!

Sınıfa girmiştim,yine aynı gün...Hep.öyledir zaten...Aynı,aynı,aynı ve aynı!!

Sıramda çiçek vardı.Buna çok sinirleniyorum!Tabi içten :D

-Off yine mi çiçek.Kim gönderiyor bunu?!

-Bilmiyoruz,geldiğimizde duruyordu.

-Benim için bunları alırmısınız.

-Tabiki.Zaten kurul için bir katkı olur.

Kurul mu?Ne zamandan beri kurul var?

Öte yandan,bu sınıfı seviyorum.Çok iyi bir sınıf.Bana değer veriyorlar ve anlıyorlar.

Tabi prenses olduğumdan değil.Kimse bilmiyor ;)

Sırama oturdum,işte en iyi arkadaşım geldi! Onu daha çok seviyorum.Kendisi LİSSA DROGOMİR.Sarı bukleli saçlar,mavi gözler ve içi ısıtan gülümseyen yüz.

-Selam!Bugün harika görünüyorsun.

-Saol sende (kısık sesle) prenses ;)

-Heyy!!Sessiz ol,duyucaklar.

-Bağırmadımki...Bu arada Ken ile...

Tamda içeri Ken gelir.Yine budala ve gûya sportmen arkadaşları...

-Selam!

-Selam.Elindeki nedir?

diye sorunca anlamamış gibi...

-Projem.Taşlar konulu...

-Hımm...Anladım.

dedi Lissa...

-Bakabilirmiyim?Çok gizemli görünüyor.

dediğimdeyse...

-Üzgünüm,süpriz...

Vampir AkademisiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin