My brother's bestfriend.
Intro
Hei du heter dn = ditt navn.
Du har en bror som er ett år eldre en deg. han heter mats og er 14 år. Eller 00'er og du er 01'er du bor i espoo i finland. Du har mamma som heter berit. Og en pappa som heter olav. De er mye på jobb men du er vant med det. Beste vennen din heter mille. Hun er veeeeldig snill. Du har et passe stort rom. Ditt eget bad og walk in clowset. På den eneveggen din har du masse bilder av venner og turer du har vert på. Og den iriterendes broren din har en litt mindre barnselig beste kompis med navn isac. ja selveste isac elliot, jeg har kjent han hele livet vi er naboer så du er vant med han. Men du merker at han er mye mere borte nå en før. Men du er jo venn med han, han er som den broren du aldri fikk eller du hadde jo mats eller han heter matihas men vi kaller han for mats. Men en dag kjedde det noe du aldri vil glemme.
Del 1 dns/pov/: jeg lå i senga med en sove singlet og en kort nattbukse. Jeg kunne se jeg hadde fått litt farge når det hadde blitt sommer men det var lenge til ferie. Det var en lørdag og isac og mats spilte fifa ute i loftstua som vi delte vi to. jeg gikk ut for og finne lader til telefonen min.
¨Ja du er litt av en morenfugel ny verdensrekord i og våkne kl er jo bare 13.30 men jeg er litt usikker på om du er et troll pga håret ditt.¨ Sa mats og begynnte og le.
¨Den var god mats¨ sa jeg og ga han et *du er dø* blikket. Jeg løp mot han og prøvde og ta kontrollen ut av hendene hans.
¨mats du taper hvorfor må dere ha så mye søskenkjerlighet og krangle så mye¨sa isac iritert.
¨sorry men det er ikke bare bare og ha en som hopper på deg så fort du sier en komentar til de¨ sa mats og himlet med øynene mot meg.
¨sorry for at jeg er en så forferdelig person¨ sa jeg ironisk og tok sjokolade melka til mats og satte meg i sakkosekken foran guttene.
¨du skal få i gjen¨ sa mats og forsatte og spille.
Del 2 isacs/pov/: mats og dn må altid krangle jeg blir sååååå iritert. Jeg fikk en melding mobile men hvor var mobilen.
¨har noen sett mobilen min?¨ spurte jeg etter kampen.
¨mener du denne?¨ sa dn med et lurt smil og viste mobilen hun hadde i lomma.
¨ja hvem var meldingen fra?¨ sa jeg jeg var ikke red for at dn kunne vere på mobilen siden hun kom aldri til og finne ut av koden.
¨den var fra linda hun sa at fredi var på et møte og hun og ava kom ikke hjem før i kveld.¨ leste dn.
¨ok, har du funnet ut av koden?¨ spurte jeg før jeg tok en slurk av melka.
¨ja og den var ikke noe spesijelt vanskelig heller. Når du er isac så kunne du hat noe annet en ellioteers til passor.¨ sa hun og jeg så at hun gikk in på bilder.
¨bare ikke gjør noe domt nå da så kan du vere på den¨
Sa jeg og reiste meg opp for og finne en skive.
¨hva mener du er domt er det domt og legge ut et bilde av deg slik du er nå med det rare håret ditt?¨ sa dn
Del 3 mats/pov/: jeg satte meg på telefonen og filmet alt de snakket om og la det ut på ig under skrev jeg. *søsken og venners samtaler veldig nyttig. Men ja isac du ser ikke bra ut på håret. Og dn gidder du og gi meg sjokolademelka mi ellers er det verst for deg* jeg lo for meg selv og dn og isac kjønte ingen ting.
YOU ARE READING
my brother's best friend
Fanfictionfan ficsion om isac elliot. ja introen er i første del.