del 9 - 15

681 14 1
                                    

Del 9 dns/pov/: ¨hvorfor ikke?¨ svarte jeg. Jeg tok med mobilen og satte meg mellom lasse og isac ¨ok da må dere bare skrive spørsmål til alle sammen og vi skal svare på de fleste.¨ sa isac. ¨ehmm dn liker du isac?¨ leste danu ¨han er en kjempe snill venn og ja jeg liker han litt men han liker meg mere¨ sa jeg. ¨isac spørr dn dere kommer til og bli det nye kjendis paret.¨ sto det hele tiden jeg tengte ha skal jeg svare hvis han spørr. ¨dere skriver at jeg skal spørre dn men jeg vet svaret så jeg gidder ikke. Skal bare hente cola.¨ sa isac og gikk nedd. Danu og lasse hadde putekrig mens jeg svarte på spørsmål om kreften og komaen. Isac kom opp trit i fjeset. ¨hva er det isac du har tårer i øynene¨ sa jeg og så besjymret på han.

Del 10 isacs/pov/: ¨dn jeg trenger trøst¨ sa jeg og ga en klem til dn ¨hva er det ikke gutten min?¨ sa dn. ¨det.. det.. det er ikke mere cola¨ vi fikk latterkrampe. Jeg bestemte for og gjøre det nå. ¨dn fansen vill at jeg skal gjøre det så vil du bli sammen med meg?¨ sa jeg spent ¨isac jeg vet ikke sorry, jeg mener selfølgelig¨  sa dn alt ble bra nå. Jeg var i topp humør. ¨så er det noe mere dere vill?¨ sa jeg til fansen. ¨sorry men må gå snx¨ sa jeg til fansen etter en litenstund. Dn skulle sove over her til i morra. ¨vi børde legge oss¨ sa jeg til dn lasse og danu siden det var skole i morra. *neste dag* 

Dns/pov/: jeg våknet av at isac kom inn på romet jeg sov på og sa ¨nå må du stå opp søta skolen din begynner snart¨ ¨jeg kommer¨ isac begynte en halvtime etter meg han gikk jo på ungdomskolen mens jeg i 7. jeg sto opp og isac følgte meg på veien. Det var første dag på skolen på lenge, masse hadde kjedd jeg lurte på hvordan det var nå. Du var den mest populære i klassen. Og nå var du sammen med isac, de fleste i klassen din var store ellioteers. ¨hadet kommer til og savne deg jenta mii.¨ sa isac og kysset meg forsiktig  før jeg gikk inn porten. ¨hadet isac love ya¨ sa jeg og gikk

Del 11 dns/pov/: jeg gikk inn og mange kom mot meg. ¨hvor har du vert¨ spurte emely. ¨jeg hadde kreft vert i koma vert syk og slappa av¨ svarte jeg. ¨ok såå det er ikke rykter¨ mumlet rolf. ¨noen som så twitcamen til isac går¨ sa synne ¨nei jeg så den ikke på sjermen.¨ mumlet jeg latterfult. ¨jeg fikk bare sett til det ringte på døra fikk ikke sett hvem som kom.¨ sa margrete. ¨samme her¨ sa alle. ¨dn så du twitcamen? Eller gidder du ikke siden du kjenner jo han veldig.¨ ¨jeg så ingen ting men jeg skulle komme til han og da helt han på med twitcamen så ja jeg var med en halvtimes tid før vi måtte legge oss.¨ svarte jeg. ¨overnattet du hos isac¨ sa noen forskrekket. ¨ja det er ikke noe spesijelt og overnatte hos en som er som en bror for deg¨ svarte jeg roligt. ¨i første time så har vi fritime kan vi ikke se hele twitcamen?¨ spurte moly. ¨ok¨ svarte nesten alle. Vi så hele jeg hadde latterkrampe av og til sden jeg var litt teit flte jeg når ikke spurte meg så sa alle ¨awwww, hva svarte du dn¨ ¨se videre¨ sa jeg til de. Når jeg hadde sagt ja og videoen var ferdig så skrek nesten alle ¨er du virkelig sammen med isac?¨ ¨ja¨ svarte jeg rett etter jeg svarte kom en jente inn det var noe kjent med henne men jeg viste ikke hva…

Del 12 dns/pov/: jeg kan ikke tro mine egene øyner det var mille. Min beste og snilleste venn, men når hun hadde flyttet så hadde isac og jeg blitt nermere en noen sinne. Når mille kom in så kom smilet på munnen min. det var fantastisk jeg ble kjempe glad jeg hadde ikke sett henne på ukesvis. ¨dn!!! Du lever¨ hørte jeg mille rope. ¨ja jeg tror det haha¨ sa jeg og fniste. ¨savna deg¨ sa jeg og ga hene en klem ¨ok dere kan ta fram mattebøkene så kan dere gjøre oppgave 5.61 – 5.64 i multi b.¨ sa lise lereren vår. Skole dagen gikk fort over. Jeg hadde nesten glømt at isac skulle hente meg før jeg fikk en melding av han på vei ut av døra sammen med mille. ¨klarer du og gå hjem alene? Jeg fikk gjensiting er litt tøysete hvet du. Elsker deg¨ ¨hvem var det fra¨ sa mille. ¨bare isac¨ svarte jeg og smilte. ¨var det noe spesijelt?¨ spurte ho. ¨han kunne ikke ta følge med meg, gjensitting. Å jeg glømte og si at vi er sammen han har likt meg leeeeeeeeeeeenge som du vet og endelig har han samlet mot til og spørre meg. hvis du så twitcamen i går så hvet du det¨ svarte jeg. ¨ja jeg så det mats sa jeg skulle se på haha. Men dere passer godt sammen. Når vi kommer til deg så har vi masse og snakke om¨ sa mille og lyste opp.

my brother's best friendWhere stories live. Discover now