de to siste delene.

415 10 12
                                    

Del 29 isacs/pov/:

¨ok skal jeg si hvordan det har vert for meg?¨ spurte jeg. Jeg måtte få ut alle følelsene mine. ¨ja hvis det er noe du vill si¨ sa mats.

¨ja hvor skal jeg begynne når karieren min tok av etter jeg la ut aygbmy videoen så har alt vert helt rart siden jeg hadde ikke dn jeg kunne snakke med og mats var jo superdeppa pga det med dn. Mille hadde flytta og jeg orka ikke altid og snakke med fansen. Jeg hadde alt inni meg. alle tenker at ‘isac er perfekt alt er bra for han’ men sannheten er nei jeg har det langt i fra perfekt. Nei eg ser ikke perfekt ut. Når ellioteers er utenfor huset så vill jeg faktisk også ha litt privatliv. Men jeg har det mye bedre etter dn våknet og vi ble sammen.¨

Det var deilikt og få sagt det. ¨så er det noen flere som vill si noe eller vet alle alt. Sa dn. Ingen sa noe mere. Ok skal vi skrive et brev til oss når vi blir ordentelige voksene?  

Siste del. Del 30. dns/pov/ ^15 år senere^

¨mamma når kommer onkel mats og tante mille?¨ spurte min øyensten pernille. Hun var 6 år. ¨de kommer vert øyeblikk daniel kommer også han er jo like gammel som deg!¨ sa jeg og kysset henne i panna. ¨hei mine to favoritt jenter¨ hørte jeg isac si når han kom på kjøkkenet. ¨hei prinsen min.¨ sa jeg og kysset isac. jeg og isac var blitt 26 og 27 år. ‘ding dong’ klang det på døra, mats og mille kom nå.

^på kvelden og de våksene sitter og snakker runt boret mens barna leker.^

¨mamma hva er dette?¨ sa daiel til mille og holt opp et brev. ¨det er et brev mamma, pappa, onkel isac og tante dn skrev til seg selv for leeeeeeeenge   siden.¨svarte mille. ¨kan dere lese det?¨ spurte pernille. ¨ja hvorfor ikke det er jo 15 år gammelt.¨ svarte jeg.

¨Hei alle sammen.

Når vi skriver dette brevet så er vi 13 og 14 og 15 år gamle. Ja vi kan vell først skrive om os selv litt nå.

Mille – bodd i norge i et halvt år.

Dn – hadde nettop krft og var i koma i 7 uker.

Mats – spiller fotball og lever livet.

Isac – verdens kjent popstjerne i hele verden.

Så det var en setning om hver av oss nå. Dn og isac er sammen og nå er alt fint her. Når dere leser dette har dere kanskje giftet dere eller fått barn.  Men dere må altid huske DREAM BIG!

/// SLUTT///

De levde lykke lie alle sine dager. men hva som skjedde på hotellet i l.a og slike ting ja det har vi fantasien til. 

likte dere den? ny?

my brother's best friendWo Geschichten leben. Entdecke jetzt