AGARTA

471 2 0
                                    

AGARTA

Agarta, ezoterik bilgilere göre Asya"daki sıradağların içinde bulunduğu ileri sürülen efsanevi bir yeraltı organizasyonuna verilen addır.. Mu uygarlığının ve Atlantıs"ın yok olmasından sonra kurulmuştur ki, geçmişi söylendiği gibi 600 yıl değil, zamanımızdan onbeşbin yıl önceye dayanmaktadır.. Teozoflara göre, Atlantıs"tan göç eden bilim rahipleri ve inisiyelerce kurulan organizasyonda bulunanlar, daha sonra gizlenme ihtiyacı duyup dağ ve magaralara çekilmişlerdir..   600 yıl önce kurulmuş böyle bir örgüt kesinlikle yoktur..  olsa-olsa, 1776"da kurulan İlluminati"nin bir ayağını Agarta"lar oluşturuyorlardır (Mustafa Kemal Atatürk, Mu uygarlığı ile çok ilgilenmişti.. Türk"lerin köklerinin Mu uygarlığına kadar uzandığını düşündüğü için, emekli general Tahsin Mayatepek"i Meksika"ya Büyükelçi sınafı ile göndermiştir. Mayatepek orada Amerikalı arkeolıog William Niven"in buldugu tabletleri inceledi.  Bu tabletler MO. 200 bin ile 70  bin yılları arasında Pasifik Okyanusta kurulmus bir uygarlıktan bahsediyordu.  Bu kitanin tufan veya deprem neticesinde yok oldugu saniliyordu.  Mayatepek ayni zamanda İngiliz Albay James Churcward"ın Hindistan"da buldugu  tabletleri de inceledi.  Bu tabletlerde Mu kitasından bahsediyordu.  Edinilen bilgiler 60 kisilik bilim adamının calismaları neticesinde Atatürk"e takdim edildi).

Agarta ve Turk baglantisinin soyle olması olasıdır:  Atlantis"in yok uluşundan sonra, oradan kurtulan çok az sayidaki  topluluklar dünyadaki çeşitli merkezlere yöneldiler.. bir grup Güney amerika"ya (Maya"lari eğittiler) bir grup Mısır"a (Talh) ve bir grup ta Asya"ya yakin bölgelere çıktılar.. bunlara Uygurlar denildi..  Uygurlar"ın ilk Türk"lerin atalari olduguna inanilir..  Erkenekon Destaninin,  çeşitli gizli bilgiler barındırdigi bilinmektedir.. mesela yol gosteren kurt gibi..  Kurt köpek takim yildizi diye anilan Sirius"un semboludur ve  Türk"lerin Ergenekon"dan cikisinda Sirius"un yol gostericiligi olmuştur..  keza, Sirusun dunyanin sekillenmesinde surekli mudahaleleri oldugu ve  bunlarin  hep olumlu etkiler oldugu saptanmistir..

Agarta kuruldugunda, Agarta"yı kuranların karsı safında olanlar da, Samballa"yı kurdular.. ezoterizmle ilgilenenler, Samballa"larin insanları  yönetme savaşlarına   günümüze  kadar devam etmekte olduguna inanirlar..  oyle ki, iyi olan herşeyi Agarta"nın, kotu olanlari da Samballa"nın yonettigi yonunde yaygın bir kabul vardir..

Hitler,  Samballa"nın oyuncagiydi.. Hitler güc istedi; onlar da verdiler ve karsiligini de  aldilar.. Hitler son donemlerinde surekli kabuslar goruyor, cildirmis gibi naralar atiyordu ve kendini oldurmese zaten delirecekti... Hitler"in siginagi bombalandiginda  12  tane Tibetli Rahip ölüsü bulundu.. Onlarin Samballa"nin elcileri oldugu sanilmaktadir..

TARİHTEKİ SAVAŞÇILARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin