- Meet me.. :D

1.2K 19 0
                                    

Svi ljudi su isti... Rijetko ko je poseban i jedinsven. Izgleda kao svi ostali ,a totalno različito misli, totalno drugačije želi i smatra...  Ljudi gledaju na svijet drugačijim pogledom, ali opet ovi posebni i jedinstveni se i tu izdvajaju.. Takvim , ljude, obično napravi život, ali ima i onih koji su takvi stalno.. Razlika je u tome što oni koje život takve napravi, potreban je mali podsticaj da se vrate u normalu, a  oni koji su takvi oduvijek VEOMA, VEOMA je teško promijeniti... Ali da li će ljubav ipak uspjeti?

Takva je i ona.. Alexandra Jonklinks. Ona je 18-ogodišnja djevojka, koja živi sa starijom sestrom, Joany, starijim bratom Denom i roditeljima, Mike i Jade. Ona je prelijepa djevojka koja ne vjeruje u ljubav ni malo, po njoj to je obična glupost... Ima ledeno plave oči kojima zavede svakoga na koga naleti i braon kosu sa malim plavkastim pramenom na dugim šiškama... Prelijepo pjeva i super pleše, a u sportu je nenadmašiva... Momci se zaljubljuju u nju, ali beznadežno.. Jedino što nju zanima jeste muzika.. To je njen svjet iz koga se ne miče, jer zna kako je grozan stvaran svijet.. U njenom životu nema mnogo važnih osoba, ali za one koje su tu ubila bi.. Na prvi pogled izgleda kao normalna djevojka, ali ona je sve samo ne to..

Da li će ljubav da je promijeni? Ili će ostati ona ista hladna djevojka?

Second look is going to change everything...Where stories live. Discover now