bölüm iki

4K 323 10
                                    

11.05.2017


Her geçen dakika o kıza daha da çok bağlanıyorsun. Yapma böyle Jimin; bütün hayatını o kıza adama. O kızı hayatının merkezine koyup onun etrafında dönüp duruyorsun. O kız amacına ulaşacak böyle devam edersen.

O kız, senin o çok sevdiğin o kız, benden nefret ediyor ve benim senden hoşlandığımı, her gün kendi okulumdan kaçıp sizin okulunuza geldiğimi biliyor. O kız benim en yakın arkadaşımdı. Ta ki beni alt üst etmek isteyene kadar. Sebepsizce. Oysa ki iyi anlaşırdık da.

 Seni kullandı çünkü en hassas noktam sendin ve bunu biliyordu. Senin tırnağın kırılsa benim içim yanardı. O kız her şeyi yerli yerinde yaptı, sen böyle devam ettikçe de kendini yakıyorsun Jimin.

Ben önemli değilim o kadar. Sadece lütfen, kendini harcama. Seni istekleri ve hırsı için harcamasına izin verme Jimin-ah.

Her zaman gibi bugün de otobüsün camından seni izledim. Göz bebeklerin benimkileri bulduğunda gözlerimi kaçırmadım. Anlamandan korkmadkm bu sefer biliyor musun? Üç sene sonunda uzun uzun bakmak istedim gözlerine. Sende kaçırmadın. Birbirimize baktık bir süre. Sen farkında olmasan da ben sana gözlerimle haykırıyordum.

"Jimin-ah. O kızdan kaç ve kurtar kendini."

Senin saf ruhun bunu duymadı, duyamadı, çünkü o kız yine hemen yanında bitmiş ve pis kollarını senin süt rengindeki tenine dolamıştı. Kollarını çektiğinde onun bana attığı lanet bakışları sende görmüştün.

Umarım bir şeyler anlarsın o bakışlardan. Umarım...

Kendi kendini yakma Jimin, lütfen...

ur love || park jiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin