-00-

41 6 2
                                    

ΠΡΟΣΟΧΗ!⚠
Η παρακάτω ιστορία, μάλλον, θα σας κάνει να κατουρηθείτε από τα γέλια *όπως ο Michael Jackson* για αυτό συστήνεται η χρήση Babylino sensitive *τοποθέτηση προϊόντος* κατά την διάρκεια της ανάγνωσης.

Δεν φέρω καμία ευθύνη!😇

"Να, αυτό εδώ! Ναι, αυτό το πράγμα εδώ! Αυτό είναι το αγόρι μου!", τσίριξα νευρικά και τέντωσα τα χέρια μου να τον αγγίξω.

Προσπαθούσε να με αποφύγει ο μαλάκας... Με το δίκιο του, δηλαδή...

"Ποιος ήρθε?", αναφώνησε λες και είδε τον Michael Jackson να κάνει φιγούρες κατουρημένος, ενώ ο μαλακοπίτουρας με το πουτανάκι δίπλα το έπαιζε άντρας.

"Αγάπη μου, άργησες και ανησύχησα!", ούρλιαξα και τον αγκάλιασα.

"Αν με ήθελες στο κρεβάτι σου, μπορούσες απλά να το ζήτησες!", ψιθύρισε στο αφτί μου χουφτωνοντάς με.

Α, ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ...

Δεν πειράζει, φαίνεται πιο πειστικό...

"Σκάσε και φίλα με!", ψιθυροφώναξα.

"Ώπα, έχει άγριες διαθέσεις το μωρό?", είπε με τον ίδιο τόνο...

ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΑ ΘΑ ΠΙΑΣΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΕ ΜΟΥ?

Και κάπως έτσι η Σία υπόγραψε την καταδίκη της.

Ναι, η γλυκιά (νοτ), αυτή, κοπελίτσα είχε την φαεινή ιδέα να κάνει επίδειξη στον πρώην της διαλέγοντας τον πρώτο τυχόντα.

ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΤΥΧΟΝΤΑΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΡΙΣ....

ΞΑΝΑΛΕΩ! ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΡΙΣ....

ΓΙΑΤΙ Ο ΚΡΙΣ? *βάζει τα κλάματα και χτυπιέται σαν παλαβό*

Ο Κρις είναι το fucking fuck boy του motherfucking σχολείου της...

ΚΑΙ ΜΑΝΤΕΨΤΕ...

ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΧΡΗΣΤΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ 'R' ΣΤΟ MARLBORO...

Και, ναι! Η Σία πρέπει να κάνει άνθρωπο αυτό το αντικειμ... Άτομο, τέλος πάντων, για να το παρουσιάσει στον πρώην της, ώστε να τον κάνει να ζηλέψει με σκοπό να τα ξαναβρούν...

《ΑΧ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΗ ΙΔΕΑ! ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΟΥ!》

ΓΙΑ ΜΙΣΟ ΛΕΠΤΟ...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΝ ΠΡΩΗΝ, ΟΥΤΕ ΝΗΝ ΔΕΝ ΕΧΩ!!!!! *παθαίνει κατάθλιψη, τρώει πέντε τόνους παγωτό και  πεθαίνει μαζί με τις επτά γάτες της από ζάχαρο*

ΠΡΩΤΗ ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ💩

TRY NOT TO GRIN WITH THIS MOTHERFUCKING STORY😈

HOPE YOU LIKE IT😆❤

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jun 02, 2017 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

As your perfect boyfriendTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang