"Fajn takže kdy půjdeme do baru ulovit pár koček?"zeptal se mě.
"No já myslel že máš Juliet"zepal jsem se zmateně.
"Podvedla mě tak jsem jí dal kopny"řekl úplně v klidu Andy.
"A neměl by si z toho být třeba já nevím smůtný?"zeptal jsem se překvapeně.
"Ashy sám říkáš že se nemáme rozčilovat nad malichernostmi.Ona měla na výběr a vybrala si nějákýho zmrda.Její problém."dokončil Andy svůj monolog a já se pořád divil že byl tak v klidu.
"Dobře,dobře.Co kdyby sme někam zašli dneska?"navrhnul jsem.
"Oukej,tak v osm vyrážíme"chytnul se té příležitosti Andy.Ještě jsme si povídali co máme naplánované na příští tejden a tak různě.Andy mi řekl že musí k doktorovi a jestli bych nešel s ním jako doprovod.Řekl jsem že půjdu rád i když doktory rád nemám,aspoň konečně tak někam vypadnu.Po tom co mi Jill dala kopačky kvůli tomu namakanýmu trenérovi jsem seděl jenom doma a chlastal pivo jako totální socka.To Andy byl ten kdo mě z toho vytáhnul a dal mě dokupy a proto jsem řekl že klidně půjdu s ním jako psychická podpora.
*flashback*
"No vidíš ale mě si neznal a teď už taky znáš"řekl se smíchem Andy a udělal bábovku.
"Budeš tady chodit do školy?"zeptal jsem se a pomohl mu stavět hrad co začal.
"Asi ano,do jaké chodíš třídy?"zeptal se mě.
"Do 5.B"odpověděl jsem mu a postavil kousek písku"
"To je fajn půjdu do stejné třídy,bude super někoho tam znát"řekl s jiskřičkami v očích Andy.
-------------------------------------
Big like for me!:D Další díl:D Po hoodně dlouhý době:D omluvte moje chyby:D
ČTEŠ
Best friend forever!
FanfictionNejlepší přítel navždy.. To platí o Andym a Ashleym.Zůstanou opravdu nejlepší přátelé na život a na smrt?