Byl večer,cca 9 hodin a my se s Andym rozhodli že už půjdme do baru.Nabalíme nějákou tu kočku,píchnem do ní a pápá.Zní to hnusně to jo ale na zlomený srdce je to ten nejlepší lék.
"Tak co půjdem?"zeptal se Andy.
"Jo jasně,budeš řídit?"optal jsem se ho.
"Myslel jsem že půjdem pěšky aby sme se mohli pořádně vožrat"řekl se smíchem.
"Andy nezapomínej že jdeš zítra k doktorovi"připomněl jsem mu.
"No jo máš pravdu,nepůjdeme teda zachlastat zítra?"zeptal se se smíchem a já jenom přikývnul.Svlíknul jsem si svojí koženou bundu a dal jí zpátky na věšák.Potom jsem odešel do kuchyně kde jsem našel pytlík brambůrů a dvě plechovky coca coly.Donesl jsem to do obýváku kde už byl usazený Andy a hledal nějákej přijatelnej program.
"Uděláme nealko-domácí párty"řekl jsem se smíchem a hodil mu plechovku coly.Otevřel jsem brambůrky a dal je na stůl před nás.Andy vybral nějákej akční fil ale řekl bych že na to ani jeden z nás nekoukal protože jsme si spíš povídali.
"A kvůli čemu jdeš do tý nemocnice?"navázal jsem po krátký chvilce ticha konverzaci.
"Jenom nějáký normální prohlídky,však to znáš"řekl s falešným smíchem Andy.Bylo poznat že lže že to nebudou jen tak nějáký vyšetření.No nechám to být,zítra se snad budu vědět víc.Potom jsme s Andym ještě dlouho do noci kecali a šli spát asi ve dvě hodiny ráno.Andy měl prohlídku naplánovanou v deset hodin ráno takže by mě zajímalo jak se probudíme protože naše vstávání s Andym bývé většinou tak na dvě hodiny.No co naděláme.
*flashback (Ashley-ho sen)*
Byl konec prázdnin a my se měli vrátit do školy.Těšil jsem se na Andyho protože jsme se dohodli že si spolu sedneme.Andy byl moc fajn,měl jsem ho rád.Byl to můj nejlepší kamarád.Domluvili jsme se že půjdeme do školy společně protože Andy ve škole ještě nikdy nebyl takže nevěděl jak to tam vypadá.
*konec flashbacku (Konec Ashley.ho sen)*
------------------------
Po delší době zase další díl:) Omluvte moje chyby a doufám že se Vám to bude líbit:))
ČTEŠ
Best friend forever!
FanfictionNejlepší přítel navždy.. To platí o Andym a Ashleym.Zůstanou opravdu nejlepší přátelé na život a na smrt?