Beginning

22 1 0
                                    

Ürkekçe, hatta korkakça pencereden yansıyan gölgeleri izliyorduk. Annem, daha 13 yaşındaki kız kardeşim Susan ve ben. Gerçekten güzel ve olgun bir kız. Normaldir. Annemiz Nicole ve babamız (ölü) Kadshara gerçekten güzel ve yakışıklılardı. Kız kardeşim Susan en ince sesleri bile duyabilir. Bende de görme yeteneği gelişmiş. Bunlar aslında konunun dışında. Biz, her aysonu yalnızca 1 kere -ki o da 1 saat- markete gitme hakkına -şansına-  sahibiz. Şans dememin sebebi diğer ailelerin sadece 10 dakika dışarı çıkma süreleri olduğudur. Bizim torpilimiz, babam dışarıdaki serseriler tarafından öldürülünce biz de bu berbat eve yerleştik. Torpile gelince, ben ve kardeşim 18 yaşına gelince o adamların sürtükleri olacağız. Ve tahmin edin kim 18 yaşında bu akşam giriyor? EVET BEN.

"İyi olacaksın, etkile onları."

Annemin aptal doldurma ve kışkırtmalarını saymazsak çok sıkıcı ve her zamankinden daha boğucu bir gündü. Ama o aptal adam beni gelip almadan önce kardeşimin elimi tutup; "Sadece gözlerini kapat.  İyi olacaksın. Kimse seni incitemez artık" diye Taylor S. - Safe And Sound söylemesi beni heyecanlandırdı ve korkuttu. Ama bunu dışarı vermeden gülümsedim ve ölüme koşan ölümlü gibi abandıkları kapıyı açmaya gittim. Açınca şokumu gideremeden kendimi 20 yaşlarında, mükemmel bir varlığın kolunda buldum. Bunu ailem için yapmalıyım diye kendimi şartladığım, hayatımı alacak adamın bu kadar genç ve yakışıklı olması beni şaşırttı. 

AHA YAZDIM BU HİKAYENİN DE  BAŞINI :D KISA BİLİYORUM AMA ŞU SINAV HAFTASI BİTSİN CİDDEN ÇOK İLGİLENECEĞİM SİZİNLE. HERGÜN 1 BÖLÜM AMA HEPSİ 3 SAYFA OLACAK. BEN YAZAR OLMAYI UMUYORUM AMA AŞKLI MEŞKLİ YAZAMIYORUM, NEYSE SAÇMALADIM VE VOTE YAPMANIZI İSTİYORUM ÇÜNKÜMSÜ KENDİ KENDİME KONUŞUYORUM BURADA BENİ ANLAYIN :D HADİ VOTE YAPIN. (YAPMASANIZ DA YARIN AKŞAM YENİ BÖLÜM GELECEK KANKALAR :D ) <3 <3 <3 <3 <3 HADİN BYE <3 <3 <3 <3 <3

( BU ARADA "SAFE AND SOUND" DIŞINDA "BEYONCE"'DAN "XO" ÖNERİMDİR AMA HİKAYEYLE UYMUYOR. "AKON-SO BLUE" KONUSUNA HİÇ GİRMİYORE BB <3 YARIN GÖRŞRİZ) 

Cehennemdeki HuzurHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin