❤ DANS❤

29.1K 292 89
                                    

   Kalçamı bir sağa bir sola  kıvırıyordum.üzerimde (medya)   siyah dantelli büstiyer   şarap rengi  etek  ve  buti vardı koskocaman renkli ve meşhur barda   bi platformda dans ediyordum .kızıl saçlarım  omzumun bi tık  aşşağısındaydıydılar. Bu bar çok meşhurdu.Bütün ünlüler buraya gelirdi bazıları sahneye çıkar coştururdu burayı.Tam da boks sahasının yanında  o yüzden   genellikle  boksçular gelirdi bu bar'a yani SAYANORA ' ya

Bu barda  7 yıldır dansçı olarak çalışıyordum  , bi malın zoruyla ...neyse...

etrafda  düzüşenler ,sarhoşlar , dans edenler, platformdaki dansçılara  yavşayan
herifler, vardı yani onların içinde bende olduğuma göre  birazdan birisi gelirdi zaten. her zaman ki gibi her yer; ter, içki ve sigara kokuyordu. alıştığım kokulardı. insan 13 yaşından beri zorla,  böyle yerlerde olunca alışık oluyor . şimdi 19 yaşındaydım reşittim, ama işte annem ne kadar da bana kötü davransa da  annemdi . hem herşeyi iyiliğim için yapıyordu . ilk başta bende anlamamıştım . sonradan fark ettim erkeklerin zaafıyla oynarsan erkekler zayıf tarafa düşer ama doğru şekilde yapmalısın sonra zayıf düşen taraf sen olursun, çünkü; erkeklerin tek zaafı sexs . 

eylüle baktığımda ise çoktan biri  gelmişti bile , hatta odaya gidiyorlardı.

omuz silktim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

omuz silktim . iyi ki bana daha gelen olmamıştı. bugünü de  böyle bitirsem iyi olacak .saatte bire geliyordu  offf dörde  daha var yaaaa.

derken bana doğru gelen birini fark ettim gelmesen olmazdı sanki .yakışıklıydı hem de baya lann bu bildiğin METEOR du endişelenmeye ve fark etmemiş gibi davranmaya başladım . platforma çıktı   şimdi daha yakından görüyordum. LAAN!! bu bildiğin ATEŞ kAYA'ydı diğer adıyla psikopat boksördü. birazdan yapacağım  herşey yalandı  ne kadar zevk  alsam da ...
sağ elini belime koydu . beni  kendine yapıştırdı.kokusu ...mmm....
mükemmeldi. dövmeler le kaplı  sol kolunu da kırmızı rujlu  dudağıma parmaklarıyla  okşadı . ben ise  korkuyordum  inşallah bunun sonu yatakta bitmezdi.kulağıma yaklaştı fısıldadı" senin gibi bir güzelle  dans etmeyi çok isterim"  çarpık bir gülüş.. güldüm ve dans etmeye başladım tamda o sırada en sevdiğim şarkı çalmıştı

   bedenlerimizi birleştirdim arkamı döndüm . kalçamı sallamaya  başladım sırtımda sertliğini hissediyordum boyu benden milim uzundu  kocaman  ve sıcak ellerini belime sardı. Bacaklarımı açtım
dizlerimi yere koydum. saçlarımı ters yöne savurarak ayağa kalktım ona doğru döndüm. Ateşin gözlerindeki koyuluğu gördüm tahrik olmuştu.

Bileğimden tuttuğu gibi beni de arkasından sürükleyerek platformdan atladı . Ve beraber barın çıkışına doğru yol aldık .
herkese çarpa çarpa ilerliyordum sonunda barın çıkışına  geldiğimizde karşımda simsiyah bir FERRARİ gördüm .  beni fırlattı.   hızlıca sürmeye başladı . bacak bacak üstüne attım . 

O  BENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin