JİLET

17.2K 163 22
                                    

Ilk defa doruk dışında biri benim için endişeleniyordu. Tuhaf hissettirmişti.tuttu kolumdan dışarıya doğru sürükledi. Dumandan dolayı ciğerlerim acıyordu. O yüzden halsizdik zor geçiyorduk.

Ayağımdaki topuklular da olayı iyice pertleştiriyordu. Dumandan dolayı bastığım yeri göremiyordum. Bide tabanlarımı yere basamadım. Bileğim aşşağı doğru çekildi basamadığımdan dolayı. Ateşin koluna tutundu tırnaklarım. Eliyle kolumu çekti de çıkaracaktı nerdeyse topuğum çıkmıştı ve bileğim acıyor du. Gözlerimin elalarına yanan kapı düştü. Kulağıma sesinin kısılmış halini düşürdü.
"Atlayacağız"

Kafamı salladım bu bilekle ne kadar yapabileceğim tabi orası ayrı. Atladık ben seksekleyerek atladığımdan topuğum çıkmıştı. Seksekleyerek yürümeye başladım o da bileğimden tutuyordu.arabaya bindik. Ben her bu çocukla gezdiğimde başıma birşeyler mi gelecek? Eğer gelecekse dolaşmam daha ona baktığımda araba yürümüyordu . Derin soluklar alıp veriyordu. Sinirlenmişti . Büyük bir ihtimal bu yangını çıkaran kişiye sinirlendi.
"Beni evime götür"
Dedim. elim hala ayak bileğimdeydi.
" kusura bakma. Benim düşmanlarım çoktur. Benimle dolaşıyorsan buna alışmalısın"
Alışmak istemiyordum başım yeterince dertteydi bir de bunlarla uğraşamazdım. Yoruldum artık 19 yaşında hayattan yorulmuştum.
"Alışmak istemiyorum. Şimdi beni evime götür " dedim kelimeleri bastırarak. Kaşlarım çatılmış arkama yaslanmıştım. Arabayı çalıştırdı.
"Alışmak istersen burdayım. "
"Ne için, birlikte olmak için mi?"
" Herhalde."
Işiniz gücünüz becermek amına koyuyim. Başka da konuşmadık zaten. Evin önüne geldiğimizde bir çığlık duydum.Dişlerimi sıktım.annemin çığlığı buraya kadar geliyordu. Ateşe e baktım eve bakıyordu. Silklemiyerek arabanın kapısını açtım. Yürüdüğümde ayakkabımın topuğunu yerinde olmadığı aklıma geldi.Ayakkabıları ayağımdan çıkararak elime aldım. Arkamdan motor sesi geldi gitmişti. Bende eteğimin cebinden anahtarımı çıkardım. Apartmanın kapısını açtım.merdivenleri yürümeye başladım. Merdivende annemin çığlıkları iç çekiş leri yankılanıyordu . Gözümden bi yaş aktı. Hızlıca gözyaşımı sildim elimin tersiyle.3. Kata geldiğimde kapıyı anahtarla açmaya çalışıyordum ama sadece çalışıyordum elim titriyordu bir türlü tutturamıyordum Deliği. Sonunda. Kapıyı açmıştım. Şimdi çığlıklar daha gürdü ve arada o nefret ettiğim cümleler duyuyordum." Daha sert bebeğim "
Falan. bu annemin sesiydi. Gözümden yaşlar fiar ediyordu. Bedenimde titremeye başlamıştı odamın kapısını açtım. Tek isteğim uyumaktı. Üzerimi değiştirmeden yatağıma yattım. yorganı boynuma kadar çektim cenin pozisyonuna geçtim. Sesler hala geliyordu. Dişlerimi sıkmaktan kıralacak lardı neredeyse bu acıya dayanamıyordum. Telefonuma (NOTE 8) kulaklığımı taktım. Kulağıma geçirdim. Ve müzik listemden 'GÖKSEL DEN -ACIYOR'
Şarkısını açtım. Bu şarkı cok güzeldi. Arada bi ses kısılıyordu annemin sesini duyuyordum. Bu evin kötü bi tarafı daha vardı. Duvarları ses geçiriyordu helede bağırıldığında. Canım yanıyordu dövmüyordu öldürmüyordu ama daha beter ediyordu. Şarkı bitmişti. En sonunda dayanamarak kulaklığı çıkartarak sehpaya koydum. Hışımla yataktan kalktım. Odamdaki banyonun kapısını hızla açtım. Banyoya girdim kıyafetlerimle. Su belki iyi gelirdi. Oturdum. Küvete cenin pozisyonu aldım. Kafamıda dizime yasladım. Su bedenime işledikçe bedenimdeki maskeler birer birer akıyordu. Fondeten ler bedenim de yüzümden aktıkça jilet izleri ortaya çıkıyordu. Küvetteki sunun rengi kırmızıya dönüyordu. Ne güzel suyun rengi canlanıyor sanki ona renk geldi. Deliriyorum galiba. Sesler boğuk boğuk gelmeye başladı. Artık dayanamıyordum. Küvetten çıktım. Lovodaki çekmecede n jileti aldım küvete oturdum bileklerime çizikler atmaya başladım. Acıyordu ama enazindan bu psikolojik acım a iyi geliyordu sonunda yere fırlattım. Artık soğuk mermere kafamı dayadım. Hayatımdaki pis lağım çukurundan bir türlü çıkmamıştım. Bedenimi taşıyamayacak kadar yorgun hissediyordum. Göz kapaklarım açık kalamayacak kadar işkence çekiyorlardı git gide ağırlaşıyordu. O sesler gitmeye başladı o kadar sevindim ki gittiğine bir daha yapmalıyım . En sonunda daha fazla elalarım bu işkenceye dayanamayarak kapandı.

BİTTİ.
BU BÖLÜM AZ OLDU AMA DAYANMADIM ATIYİM DEDIM. HAZIRAN DA 4. BÖLÜM GELECEK O ZAMANA KADAR BENI BEKLEYIN AŞKLARIM .

ECEYI NASIL BULUYORSUNUZ?
ATEŞİ NASIL BULUYORSUNUZ?
DORUĞU NASIL BULUYORSUNUZ?
ECEM İ NASIL BULUYORSUNUZ?

BEN GIDIYIM ARTIKIN.

O  BENİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin