Shana's POV
Ik zag hem staan met handboeien en condooms in zijn handen. Nee! Ik moest hier weg nu! Hij kwam naar me toe en ik schoof meer en meer naar achter tot ik de muur tegen mijn rug voelde. Hij greep me vast, ik probeerde me los te wringen en tegen te spartelen maar hij was te sterk. Met de handboeien bond hij me vast aan het bed. Ik kon niet meer weg. Hij kon met me doen wat hij wilde. "Zo nu kan je allesinds niet weglopen he lieverd." hij ging met zen hand langs men wang. Ik kreeg een koude rilling over mijn lijf. Ik gruwelde echt van hem. Zijn hand gleed meer naar beneden. Eerst over mijn hals, daarna mijn borsten en vervolgens langs mijn buik onder mijn rok. Ik voelde een traan over mijn wang rollen. "Ssssht niet bang zijn lieverd. Ik ben hier goed in. Je zal nog nooit zo'n goede hebben gehad." hij trok mijn broek en blousje uit zodat ik alleen nog maar in mijn ondergoed lag. Ik voelde meer en meer tranen langs mijn wangen stromen. Ik wil niet dat hij me aanraakt. Ik wil niet dat hij me.. "Rode lingerie eh. Dat zie ik nu graag. Je hebt goedgekozen vanochtend" onderbrak hij men gedachten. Hij kwam met zijn benen over mij zitten en keek me even aan. Hij buigde zij hoofd dichter naar me toe en probeerde me te kussen. Ik draaide net optijd mijn hoofd zodat ik de kus kon ontwijken. Dat kon hij niet echt appericiëren. BAM. Een klap in mijn gezicht. "AAhs" verliet mijn lippen. "Lieverd als je sebiet niet meewerkt gaat de seks meer zeer doen dan die klap hoor. Ik ga nog even iets halen maar ik ben zo terug en dan kunnen we beginnen." hij stapte van me af en liep richting de deur. Ik moet hier weg! Ik wil niet dat hij me aanraakt! Maar ik kan hier niet weg. Ik zit vast en het sleuteltje ligt op de kast. Die staat een paar meter weg. Wat moet ik nu doen? Als hij sebiet terug is dan gaat hij... De tranen bleven over mijn wangen stromen.
Eline's POV
Ze hebben Shana hier 10 minuten geleden weggehaald. Wat zijn ze van plan. Ik zit nu alleen nog in de kamer met Brandon. Hij heeft mijn handen op men rug vastgebonden zodat ik niets verkeerd zou kunnen doen. "Waar is Shana?" vroeg ik met een boze stem. "In Niels kamer." zei Brandon alsof dit de normaalste zaak van de wereld was. "Wat Is hij van plan met haar?" vroeg ik ongerust. "Eline, hij heeft haar naar zijn kamer gebracht. Wat denk je dat hij gaat doen." zei hij maar zijn stem klonk gebroken. "Wat? Gaat hij haar verkrachten? En jij doet niks?" ik begon meteen te flippen. Daarna schoof ik ook wat verder van Brandon vandaan ik kreeg schrik. Hij zag dat ik verder weg schoof. "Je moet geen bang hebben Eline. Ik ben bij jou gezet en niemand van de andere jongens en ik ga je niks doen. Dus ook niet verkrachten." hij was anders dan Niels of zijn vriendjes. We zaten nog een paar minuten stil in de kamer. "Waarom ben je bij Niels? Je bent helemaal niet zo als hen. Je bent meer euhm.. ja hoe moet ik da zeggen. Een betere jongen?" zei ik voorzichtig. Ik had geen schrik meer van Brandon. Hij ging me niks doen en hij zag er echt niet zo uit als Niels of zijn vriendjes. "Ik was 14 toen ik wegliep van huis. Ik ben dan op straat beland en Niels heeft me geholpen. Het was dat of onder de brug slapen. Sindsdien moet ik ook dealen voor Niels enzo." ik kreeg bijna meedelijden met hem. "Kun je mij losmaken? Ik zal niks doen."hij twijfelde even maar maakte me toch los. We zaten een paar minuten stil. "Waarom ben je van huis weggelopen?" vroeg ik voorzichtig. "Mijn vader is gestorven toen ik 6 was. Autoongeluk. Mijn moeder keek toen ook al minder naar me om maar het ging nog. Toen ik 12 was had ze een nieuwe vriend. Hij kwam bij ons wonen. En dan op mijn 13 de is hij ermee begonnen." hij keek weg. "Waarmee?" vroeg ik. Ik snapte het niet helemaal. "Hij.. Hij kwam snachts naar men kamer." ik hoorde zijn stem verzwakken na elk woord hij zei. Hij keek beschaamd weg. Voor de rest zaten we in stilte maar het was geen pijnlijke stilte.
Harry's POV
We zijn onderweg naar het strandhuis. Ik ben echt aan het flippen. Wat is hij met Shana aan het doen? Liam zit naast me. Hij is ook helemaal aan het flippen. Al heel de weg zegt hij dat we haar nooit hadden mogen laten gaan. Hij heeft gelijk, het is allemaal mijn schuld. Nu is ze bij Niels. Bij de gedachten aan Niels schieten herinneringen van vroeger voorbij. Ik denk dat ik ze vroeger heb horen zeggen dat Niels een paar verkrachtingen op zijn naam heeft staan. Als hij Shana met een vinger aanraakt.. "Daar is het!" Liams stem haalde me uit mijn gedachten.
JE LEEST
Op vakantie naar Ibiza
Fanfiction2 net afgestudeerde tieners, Shana en Eline (18 jaar) gaan op vakantie naar Ibiza. Ze willen er veel plezier maken. Zon, zee, strand en wilde Party's! Maar wat gebeurd er als hun villa dubbel geboekt blijkt te zijn door nog 2 jongens?