Ahoj já Veronika a nemám žádné kamarády. Hrozně mě to mrzí. Jednou jsem jela na tábor s koňmi. Koně mám ráda odmalička tak mě tam mamka přihlásila. Přijely jsme a mamka hned odjela. Šla jsem na mou chatku číslo 17. Byla jsem zvědavá kdo se mnou bude na chatce. Asi po půl hodině přišel na chatku ňáký kluk. Zeptal se jak se jmenuji. ,,já jsem Veronika a ty?'' ,,já jsem Patrik'' Patrik byl krásný hnědovlasí kluk. ,,hele můžu se tě na něco zeptat?'' ,,jen povídej'' ,,ty máš rád koně?'' ,,jo jsou úplně úžasní'' odpověděl. ,,A máš ňáké kamarády ?'' ,,ne a co ty?'',, Já taky''
Já si vybalila jsem si věci. Před hlavní budovou stál vedoucí. Šla jsem k němu a říkal te máme celý den volno a zítra se půjde jezdit a budem se seznamovat.,,dobře'' řekla jsem. A šla zpět na chatku kde byl Patrik. Šla jsem si s ním zahrát karty.Druhy den
Měly jsme budicek v půl deváté. Já se prevlekla a šla na snídani. U stolu jsem seděla sama. Pak si priset Patrik. A začali jsme si povídat. Po snídani jsme šli někam na pole a tam jsme se seznamovali. Asi ve dvanáct jsme šli na oběd. Moc mi nechutnal tak jsem se nenajedla. Po obědě jsme šli jezdit. Bylo to super. Jezdila jsem na koni jménem Kopretina. Byla docela hodná a poslouchala. Pak jsme šly zpět do chatek. Asi za hodinu byla večeře. Po večeři jsme šli zpět do chatek. To uz jsem nevydržela a řekla Patrikovi jak ho miluju. A on řekl ze mě taky miluje. Já jsem se rozzarila a obejmula ho. Pak jsme šli na večer do nedalekého parku a tam mi rek ze by mi rád dal pusu. Chvíli jsem váhala ale pak jsem vyspulila rty. Vedoucí nás nacapala a řekla ze tu nemáme co dělat a ze zítra dostanem trest. S Patrikem jsme zalezli na chatku. Ale nám se nechtělo spát tak jsme si povídali.
Další den
Tak co jsem slíbila tak to dodrzim dnes nejdete na kone. Takze mate cele odpoledne volné. Az odešla s Patrikem jsme se zaradovali. A šly na snídani. Po snídani jsme šly hrát vybiku a dělaly jsme dřepy aby jsme malý silný nohy. Pak jsme šly na chatku. Pak nás zavolala na oběd. Tentokrát byl dobrý. Pak byla polední pauza a ja si četla knížku a Patrik spal.Tak to je pro tuto kapitolu
Vše omlouvám se za chyby
A ahoj😊😊😊😊
ČTEŠ
12 dní na táboře
Romance10tiletá Veronika neměla žádné kamarády a jednou jela na tábor s koňmi.