Co se stalo?

21 0 1
                                    

Když skončila polední pauza tak jsem vzbudila Patrika. Dnes jsme nesli ke konim takže jsme tam byli sami. A Patrikem jsme si zahráli nake hry. Pak přišli ostatní od koní a šlo se na večeři. Seděla jsem sama a najednou si ke me prised kluk který na táboře nejvíc zlobí a řekne,,já te tak miluju!'' Radši jsem se posoupla a rychle dojedla a šla na chatku za Patrikem. Tam jsem mu říkala co se stalo a co mi myslím ze se jmenoval Ondra rek. On me obejmul a dal mi pusu. Šli jsme spát.

U koní
Trenérka mi řekla ať nacvalam tak jsem nacvalala. Chvilku jsem cvalala a najednou jsem spadla. Probrala jsem se na zdravotně.
Přišla sestřička a řekla ze mám návštěvu. Čekala jsem že přijde Patrik ale nebyl to on. Ve dveřích se objevil krásný hnedovlasi kluk.
Zeptala jsem se jak se jmenuje a on řek ze se jmenuje Nicolas. A Patrik se na me vykašlal. Docela mě to štvalo ale pak mi to bylo jedno protože jsem začala s ním chodit!! Když mě pustili tak jsem s Patrikem neprohodila ani slovo.

Další den

Ráno u snídaně si me me prised Nicolas a povídali jsme si. Kolem Patrika se motala spousta holek. Bylo mi do pláče ale překonala jsem to a obejmula Nicolase. Po snídani jsme hráli vybiku. Mě moc vybika nebere a tak jsem se nechala vybít hned na začátku. To se ale Nicolasovi nelíbilo a tak tomu co mě vybil dal pěstí a za to byl diskvalifikován. A to jen kvůli me zcervenali se mi tváře. Po vybice jsme šly na chatku. A asi za dvě hodiny jsme šly na oběd . Po obědě jsem šla k Nicolasovi do chatky a řekla mu o Patrikovi.

 Po obědě jsem šla k Nicolasovi do chatky a řekla mu o Patrikovi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Tak to je konec naší další kapitoly omlouvám se za chyby a ahoj.

12 dní na tábořeKde žijí příběhy. Začni objevovat