Chapter-21

3.2K 307 30
                                    

N he starts laughing..n nandini iz all d while checking hr hand..

Nandu sees manik laughing n says:tu pagal hogai hai...hass kyun rahha hai..

Man:dat doc needs an eye check up...

Nan:kyun??

Man:arre tu ne sunna usnne Kya bolla..mai aur tu couple(heheheh)

Nan:haan 😂😂

Man:wahi tho dekh tu b mantti hai na..mai tehrra itnna handsome,hot,greek god type bandda..n u..look at u..ittu si hai chuhiyya ...(showin in his hand)(n runs away)

Nan aftr registering his words:wt Kya bolla tunne..rukk abhi batta thi hoon (n runs aftr him)

She takes a stone wic wz lying der...n runs behind him...

Man:chuhiyya dekh mazakh karr rahha tha..plz maff kardde..(n runs)

A bit later Nandu'z stomach starts paining n she stops n holds hr stomach

Manik sees dis n cmes runnin 2 hr n says:Kya hua baby.

Nan:Manik(n looks at him wit moist eyes)

Man:pagal hai tu..stomach pain hai..phir b idhar udhar koodti reh..

Nan:paar..

Man:shh!!(n picks hr up..n makes hr sit in d car n starts driving)

Nandu keeps hr head on maniks shoulder n starts sobbing...manik wipes hr tears n kiss on hr forehead time 2 time..

Dn he reaches malhotra mansion..n sees at nandu iz sleeping..so he very carefully..picks hr up..n takes hr 2 his room..

N sees hr face..hr nose iz red due 2 constant crying..her cheeck hve dried tears..n unknowingly..maniks hand reach hr checks

Man pov:kitnni beautiful n kitnni cute hai nandu..n cheeck itnne soft..jst lik baby..n nose b red hai..bilkul baby hai..Merra baby..
Pov ends.
N kisses her forehead..n stays lik dat fa  few min..

N aftr adoring hr..he goes 2 freshnup..n remembers dat nandu iz also drenched...so cmes n checks hr cloths n sees dey r slightly wet nw.

So he wakes hr up..

Man:nandu baby..

Nan:haan..(n rubs hr eyes cutely)

N sees here n der..manik adores hr..cuteness

Nan:mani hum kahan hai...

Man:merre ghar..

Nan:Kyun..wo..

Man keeps his finger on his lips n says:shh...koi nahi hai..n hve an eye lock..

Nan:hmm..

Man:chal ab apnna pappu(clothes )change karlle ...bheegge hue hai..

Nan:paar merre pass change karnne ke lia..

Man:arre Merra koi b ek shirt pehenlle na...waisse b tu ittu si hai..merre shirt me tu doob jaiggi...

manan-childhood chaddi buddies...Where stories live. Discover now