A/n ; dalam real game,gamers hanya perlu lari dari slendrina,tapi dalam ni,gamers akan ada senjata,bukan 100% sama dalam real game okay ?
-------------------------------
4JUN2017
CLASS
8.45AM-------------------------------------
" Weh,kau boleh stop main phone tak ? Rimas lah!" Lengan taehyung ditolak agak kasar oleh Jimin,geram! Dari tadi taehyung hanya bermain dengan smartphone nya sahaja,langsung tidak focus cikgu mengajar,biadap betul!
Taehyung berdehem game slendrina yang sedang dimainnya,terhenti seketika.
"Bwoya ? Kau cakap apa ? Pikir aku kisah ke ?" Jawapan pedas dan berani mati taehyung betul-betul mencabar naluri jantan jimin,langsung tak terima teguran orang,lantak kau lah taehyung!
Jimin mendengus kasar,kalau nasihat pun jangan haraplah si taehyung ni nak makan.
Jimin terus memulakan penulisannya,spek bulat di matanya dibetulkan.
"Park jimin"
"Ah nae songsaenim?" Jimin membetulkan speknya.
"Tolong tegur manusia sebelah kamu tu boleh tak ? Sebelum saya rampas dan makan smartphone dia? Boleh tak?" Kata-kata cikgu jihyo membuatkan Jimin telan liur,ekor matanya melirik ke arah taehyung,tanganya mengapai-ngapai menyuruh taehyung menyimpan telefonnya,tapi hampa! Taehyung masih focus, ah Sudah! Cari nahas.
"Park jimin,nak saya ulang balik?" Siapa tak kenal ? Cikgu perempuan paling hots dekat highschool ni,garangnya ? Hanya tuhan je tahu! Degupan jantung boleh mencecah 130 kalau direnung tajam olehnya.
"Arghh!" Terlepas terus telefon di tangan taehyung apabila kakinya tiba-tiba dipijak oleh Jimin.
"Aish neo-sek-" taehyung telan air liur,terasa berhabuk dan berdarah! Serius! Dia baru perasan! Satu kelas memandangnya dengan pandangan maut!
"Berdiri dekat luar kelas sampai habis waktu! Now!" Jerit Cikgu Jihyo geram,kelam kabut taehyung berlari keluar,nak tercabut jantungnya,renungan tu kalah chukky!
*****
"oh shit ! Bodoh punya slendrina"kata-kata yang keluar dari mulut taehyung membuatkan nafsu menyampah jimin bangkit,haish ada jugak kena sliging dengan aku karang.
"Omo omo! Weh jimin! Kau tengok slendrina ni,asal dia peluk-peluk aku doh" taehyung mula tergelak,pada mulanya dia rasa agak lawak,tapi apabila slendrina itu seperti berkomunikasi dengannya dia tersentap seketika.
"Jangan kacau aku lah!" Jimin menepis tangan taehyung yang sibuk menguis bahunya,menganggu kententeram betul manusia sekor ni.
Energynya sudah mahu habis apabila slendrina di hadapannya tidak dibunuh.
"Bang!" Berdas-das tembakan dilepaskan oleh taehyung tepat mengena kepala gadis selekeh itu atau lebih dikenali dengan slendrina.
"Arghh! Hajima! Sakit! "
Taehyung tersentak.
"Weh jimin,kau dengar tak ?" Taehyung meletakkan phonenya ke bawah,matanya melirik ke arah segenap bilik mereka,dia yakin dia tak salah dengar.
"Dengar apa ?" Tanya Jimin,matanya tidak lekang dari buku di hadapannya.malas mahu melawan sebenarnya.
"Ani,tak da apa lah" taehyung menekap-nekap telapak tanganya ke telinga,dia belum pekak,dia dengar jeritan nyaring tu dengan jelas sekali,tak mungkin dia pekak ?
Taehyung menekan butang back di telefonnya,selama dia bergelar gamers sejati dengan game hantu dia tidak pernah lagi dengar jeritan nyaring seperti tadi,sumpah! Sakit telinga weh.
Naik mencanak bulu roma di tubuh taehyung,perasaannya tidak enak,air liur di telan risau.
"Please,tolong aku,tolong aku taehyung ah "
YOU ARE READING
SLENDRINA : THE SCHOOL | BANGTAN
Mystery / ThrillerAku takut , Dia kejar aku, Dari game, Sampai dunia, Yang tak sepatutnya dia ada.