„Chestia este că nu avem nevoie de consimțământul cuiva să ne căsătorim. Ceea ce se întâmplă este faptul că puterile stabilite încep să realizeze cât de multe din crizele lui Jack au arătat că nu ne-au recunoscut căsătoriile și drepturile noastre umane și că începem să primim drepturile care ne-au fost întotdeauna îndreptățite. Prin urmare, nimeni nu „dă" sau „ne permite" nimic. Suntem destul de simpli și puternici să începem să ne recuperăm ceea ce întotdeauna a fost al nostru. Patriarhia moralistă a făcut această luptă lungă și sângeroasă, dar conceptul a fost întotdeauna simplu și mă bucur că se scufundă în sfârșit. Suntem aici, am fost întotdeauna aici, nu mergem nicăieri, și încercăm să ne suprimăm minciunile puritante și false sub care am fost puși și care nu sunt deloc inteligente și nu ne vor face să plecăm. Nu este vorba doar de comunitățile LGBTQ, ci de toate minoritățile suprimate. Dacă ascultați cu atenție, veți putea schimba subtil, dar real, societatea în care trăim într-una mai luminată și egalitaristă. Nu se va întâmpla nimic fără muncă și nici fără inteligență. Nu vă opriți niciodată din învățare, nu vă opriți niciodată din creștere, niciodată să nu vă fie rușine pentru că sunteți diferiți și să nu vă opriți niciodată din a crede că există putere în această comunitate."
- Cristina Marrero
-Dark