Kterak to všechno začalo

33 1 0
                                    

"Kurva píča, kurva drát, já už na to můžu srát..." zpíval si Kordus ve vaně svou vlastní píseň a při tom hrál na tabletu další z jeho oblíbených japonských omalovánek. Kdybych měl pro neznalé jedním slovem popsat, kdo je to kurva Kordus, asi bych použil slovo "chudák". Kordus, vlastním jménem Václav Koryčánek, se narodil 25.7. 1984 v Táboře. Když v 15. století Jan Žižka toto město zakládal, tak si myslel, že on bude tou nejznámější a nejúctyhodnější osobou, která kdy prošla tímto městem. Ale spletl se, protože se v onom zmíněné dni narodil ten jedinečný hrdina. Celý jeho život tu popisovat nebudu, na to jsem moc línej, ale musím tady nahodit pár důležitých událostí. První důležitá věc se odehrála, když se mu narodila dcera, jediná dobrá věc, kterou kdy Václav udělal (aspoň v očích mnoha lidí a asi i jeho rodičů Kappa). A...no... to je asi vše, zpět k příběhu. Skončili jsme s Kordusem ve vaně, že? Jop (když nad tím přemýšlím, tak to je docela úděsná představa, agrPuke). Poté, co Kordus dopěl svůj skvost a voda se mu zdála příliš studená, se rozhodl, že vyleze. Chtěl odložit tablet, ale neměl kam, zapomněl si vzít do koupelny židli. "Džejíííí" zakvičel jak nejvíce mohl. Ani ne za 5 sekund rozrazil dveře do koupelny JayRaize s židlí v ruce, věděl totiž, že takhle Václav kvičí jenom když si zapomene židli. Rychle ji hodil po Kordusovi a velkou rychlostí odešel, jinak by z něj na podlahu vylétlo těch 5 burgerů od Maca, který měl k obědu. Nic totiž není pro Jaye horšího, než nahý Václav, který se snaží svoji přisátou prdel k vaně dostat ven. Kordus tedy odložil tablet a s velkým supěním vylezl z vany. Po osušení na sebe navlékl svůj "župan" (ano, vážně tomu kusu hadru, kterého by se štítilo i prase, říká župan LUL). S tabletem v jedné a s židlí v druhé ruce opustil prostory koupelny a namířil vrátit židli zpět na místo. Jakmile vešel do místnosti, tak spatřil na gauči sedět vedle Jaye podivnou postavu v kvádru. "Očekával jsem vás" řeklo to stvoření a otočilo se na Korduse. "Pa...pane, kdo jste?" zeptal se se sevřeným svěračem Kordus. "Pojďte si sednout, mám pro vás nabídku" vybídl cizinec Váňu. Jay cizince celou dobu pozorně sledoval, protože už když ho pouštěl do bytu se mu na něm něco nezdálo. Nebo byl Jay jenom ostražitý, kdo ví. "Tak... tak povídejte" řekl stále vystrašený Kordus.

Kordus aneb Cesta tam a možná zpátkyKde žijí příběhy. Začni objevovat