"Máme firmu," začal muž "která se zabývá problematikou bezdomovců u nás. Snažíme se jim pomáhat nebo se jich zbavit, protože je jich opravdu dost a ty kurvy... ehm... neviní lidé, kteří se shodou náhod dostali na ulici, nechtějí nic dělat, jenom pobírat sociálku, popřípadě důchod. Ale máme tu jeden problém. V republice je totiž člověk, co se nám dost sere do řemesla a dokonce si na tom slušně vydělává. Mluvím o Aleši Bejrovi, určitě ho znáte. Ten plešatý, poměrně starý, dokonce se sere i do herectví, rád řve a je agresivní". "Ano, vím o koho jde" potvrdil Kordus. "Mno, a teď k nabídce. Od nejmenovaného zdroje víme, že na tom nejste finančně nejlépe zdroj také říkal, cituji 'Jo, Kundus mi ještě pár chechtáků dluží, ale vracet se mu nechce, asi ho tady v Ghettu s kámošeme pořádně proženeme, aby poznal, jak funguje sudetská síla' menší faktík, náš zdroj byl taky plešatý, docela komické, že? No, a my vám můžeme s vaším dloužkem vypomoci a dokonce vám hodíme i něco navrch, pokud nám ale pomůžete vy. Chceme po vás, aby jste Bejra jakýmkoliv způsobem eliminovali, nebo alespoň přesvědčili, aby se nám nesral do práce! Co na to říkáte?" Chvíli bylo napjaté ticho, Jay seděl a při cizincově monologu se málem udusil smíchy při představě Bejra a Václava bojujících v oktagonu. "Pro... proč zrovna já? A proč si ho nesejmete sami?" zeptal se Kordus strachy zpocený až na prdeli. "Protože vaše proporce a vzhled je přímo dokonalý na nenásilnou infiltraci mezi jeho bezdomovce, a jak tak koukám na ten hadr, co máte na sobě, už máte dokonce i odpovídající oblečení." To už Jay nevydrž a začal se smát na celé kolo. "Omluvte mě, prosím" stačil říct se slzami v očích od smíchu Jay a s cigaretou v ruce si šel zapálit. Kordus mezi tím přemýšlel, věděl totiž jak to riskantní krok, ale vidina peněz, vidina těch krásných a voňavých peněz mu nakonec dodala kuráž a rozhodl se přijmout nabídku. "Dobrá tedy!" řekl majestátně "Beru to!". "Dobře, tak tady máte smlouvu, ještě jednou vám říkám požadavky, nejprve se infiltrujte mezi tu jeho chátru, můžete i zjistit situaci, jak to mezi nimi chodí, jak se k nim cíl chová a tak dále, ale není to nutné. Po úspěšné infiltraci se bude snažit vyštípat Bejra z tohoto byznysu, pokud to bude nutné, tak i úplná eliminace pomůže. Kdyby se něco posralo, tak se nebojte, máme schopné právníky, ty vás z toho dostanou." Václav podepsal smlouvu, s celkem spokojeným výrazem (ještě totiž nevěděl, jaké utrpení ho čeká). "Můžete si vzít s sebou tým, který vám bude vypomáhat, pokud teda bude někdo ochoten, děkuji za spolupráci, mějte se" rozloučil se cizinec. "Počkejte, kdo vlastně jste a pro koho pracujete?" zeptal se zvědavě Václav. "Mohl bych vám to říct, ale hned po té bych vás musel zabít" řekl muž a zabouchl za sebou dveře. Cizinec vyšel z domu a namířil si to k přistavěnému autu. Když odjížděl, tak zřetelně byla vidět na kufru nálepka s logem Mironetu a nápisem "Nejlepší pracovník měsíce"
ČTEŠ
Kordus aneb Cesta tam a možná zpátky
Fiksi PenggemarTento příběh vypráví o cestě, z níž bude mít Kordus ještě horší šrámy na duši, než z jeho pracovního poměru v Mironetu. Ano, až tak to bude zlé. Nebude na to ale sám, budou ho doprovázet známí i neznámí návštěvníci jeho, popřípadě Alvinova Twitch ka...