Příprava na cestu

13 1 0
                                    

Po odchodu cizince, se šel Kordus obléknout do normálního (v jeho případě spíš přijatelného) oblečení a začal přemýšlet, koho vezme s sebou. Samozřejmě Jaye, to je jasné, protože jeho vlašácká postava ho může zachránit před Alešovou zuřivostí. Teď jenom otázka, jestli to Jay přijme. Kordus šel tedy za ním na balkón se poradit. Jay si v klidu pokuřoval svoje cigárko, když k němu Václav s touto šílenou nabídkou přišel. "Tak co na to říkáš, Jayi?" zeptal se Kordus. Jay se na něj podíval, vyfoukl kouř Václavovi do obličeje a odpověděl "Ale proč ne, přece mi tě ten plešatej kokot nezmrzačí". Václav radostí málem vypískl, očekával, že po něm Jay bude něco chtít, třeba proplácení všeho, co v Mekáči prožere za měsíc nebo ještě něco horšího, ale tak se nestalo. 'Teď Jay ukázal svůj charakter, který není ještě tak zkažený, jak jsem si dodneška myslel'. "Ok, díky kámo" řekl Václav a položil ruku na Jayovo svalnaté rameno. "Dej tu ruku okamžitě pryč, nebo to dopadne jak tenkrát, když jsi mi tvrdil, že jsi nemocný". Václav okamžitě ucukl, ještě teď ho bolelo z Jayovi léčby břicho. Ironií je, že ta rána tenkrát pomohla více než prášky LUL. 'Tak ochranku by jsme měli, ale kdo bude řídit?' přemýšlel Václav. Pak mu to došlo 'No jasně! Ta nejlepší řidička vůbec (mrk, mrk)' a začal hledat v telefonu číslo na danou slečnu. Kordus najel na kontakt pojmenovaný jako "Královna královen" a vytočil číslo. "Co zas, kurva!" ozvalo se z mobilu. "Ahoj, Lu, to jsem já, Vašík" zacvrlikal Kordus. "Co chceš?!" zeptala se bez pobízení poměrně vytočená LuxuryLady. "No, víš, jedu na dalekou cestu a ty umíš tak dobře řídit, tak jsem se chtěl ze..." "COŽE, MORE?!" vytočila se Lu ještě víc "Já umím řídit, kurva, to je tím autem (mrk, mrk)." "Však já vím, květinko" chtěl vlídným oslovením uklidnit Lu "Jsi přece moje kamarádka, mohla by jsi to pro mě udělat a NAVÍC, za to dostaneš odměnu." Luxury nastražila uši jak kočka "Co to bude?" řekla najednou vlídně. "Mno, dejme tomu, pár kvalitních kousků ze sklípku plus povolení mě roastit". "HA! Na to druhé nepotřebuji povolení, hňupe. Ok, beru to, sice nevím o co jde, ale ty jsi slabko, takže počítám, že všechnu práci zase vodseru já..." To Václav nemohl zavrhnout. Když s LuLu domluvil čas schůzky, šel si Václav sbalit nejnutnější věci. Takže když si zabalil, byla jeho taška plná Mangy, dvou párů ponožek, jednoho trička, jedněch trenek a dvou kalhoty. "Jedu přece mezi bezdomovce" mumlal si Kordus "ty maj taky málo oblečení". "Ale nikdo tam nečte Mangu, idiote" zasměje se mu hora svalů za zády. "Já být tebou bych si to tu nechal, jinak ti to Majsner a spol spálí LUL LUL" poradí mu Jay. Václav se smutkem na líci vyhodil zpět všechny sračky a pod náporem emocí se... rozbrečel. 

Kordus aneb Cesta tam a možná zpátkyKde žijí příběhy. Začni objevovat