prologue ;; what are u doing?

243 15 5
                                    


Jungkook üzerine doğru gelen Yoongi'ye karşı şuan tamamen savunmasızdı. Jungkook, günler boyunca okulda gizliden gizliye Yoongi'yi çıldırtmaya çalışıyordu. Yoongi geç de olsa bunun farkına varmıştı.
Kantin sırasında bilerek erkekliğine sürtünüşünü, arkasından ilerleyip sıcak nefesini boynuna vermesini... hepsinin farkına varmıştı.

Ve gerçekten de çıldırıyordu artık.

Yoongi bu okuldaki en sert görünümlü çocuk olarak seçilmişti. Hem en sert görünümlüydü hem de tapılası bir vücuda sahipti. Kızlar onun için deliriyorlardı. Benliklerini ona vermek için sıraya bile girerlerdi.
Yoongi bir çok kızla çıkmıştı fakat kimsede o hazzı alamamıştı.

Jungkook ise sınırlarını zorluyordu.

Yoongi için kız ya da erkek farketmezdi. Jungkook'un çabasından onun için de aynı şeyin geçerli olduğunu anlayabiliyordu. Çıkışta onu spor salonuna çağırmıştı. Geldiğinde ise kapıyı kapatıp, beden öğretmeninin kaptan olduğu için ona verdiği anahtarıyla kilitledi.

Şimdi karşı karşıya ve yalnızlardı.

Jungkook'un sırıtışı ona doğru yaklaşan Yoongi'nin farkına varmasıyla korkuya dönüştü. Yoongi bu sefer sırıtıyor ve ona yavaş adımlarıyla yaklaşmaya devam ediyordu.
Jungkook titrek sesiyle geri adımlarken konuştu.

"N-ne oldu? B-beni neden çağırdın?"

Jungkook bedeninin soğuk duvara değmesiyle ne yapacağını bilemedi. Yoongi küçük bir kahkaha attı.

"Ne o, beni çıldırtırken bu kadar korkak değildin."

Jungkook bakışlarını basketbol sahasının zeminine yönlendirdi. Yoongi iyice Jungkook'a yaklaştıktan sonra iki elini Jungkook'un sırtını değdirdiği duvara dayadı. Onu hapsetmişti.

Jungkook'un şimdi onun yüzüne bile bakamamasına şaşırıyordu. Normalde hiç böyle değildi. Yoongi'ye tüm bunları yaparken hiç utanmıyordu. Yüzünü iyice karşısındakine yaklaştırdığında Jungkook gözlerini Yoongi'ye kenetledi.

"N-ne yapıyorsun?"

Yoongi, Jungkook'un tam dibinde seslice yutkundu.

"Hiçbir şey."

Yoongi Jungkook'un dikkatini dudaklarına çekmişken eline hakim olamayıp, Jungkook'un erkekliğine yönlendirdi.
Jungkook ne olduğunu anlamayıp birden gözlerini kocaman açtı. Yoongi oldukça ciddi bakışlarını Jungkook'un korkak bakışlarıyla buluşturdu.

"Bir daha beni çıldırtmaya çalışma. Deneme bile."

Yoongi tamam mı? diyen bakışlarla kendisinden iki sınıf küçük çocuğa yönlendirdiğinde korkmuş çocuk masumca başını salladı.

Yoongi onay aldıktan sonra zaferle ondan ayrıldı ve kapıya doğru ilerledi. Spor salonunun kırmızı kapısının önüne geldikten sonra cebindeki anahtarları çıkarıp kilitli kapıyı açtı.
Son bir kere çocuğa baktı. Çocuk ona bakmıyor, yeri izliyordu.
Keyifle gülümsedi ve dışarı çıktı.

i hate u × yoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin