-Jason-
Jag slet upp dörren till vårt hus, i min famn bar jag Kim. Hennes armar låg runt min nacke och hennes perfekta kropp vilade i mina armar. "Vem fuck är det där Jason? Och varför är hon här?" Hör jag Ryan skrika från soffan. Jag skulle precis öppna min mun och ge honom ett svar när någon avbröt mig. "Det är Jasons tjej" utbrast Chaz som kom ner för trappen, "åh håll käften Chaz, vi båda vet om att det inte är sant" svarade jag med en arg ton. Jag gav dem båda en arg blick innan jag styrde mina steg upp för trappen och in i mitt rum. Jag placerade Kim på min stora vita säng och där lämnade jag henne.
-Kimberly-
Mina ögon slog upp och jag kände hur mitt huvud dunkade. Jag tittade runt om kring mig, var fan är jag? Jag ställer mig upp och styr mina steg mot den vita dörren och tar vägen till höger och ner för trappan, och då kommer jag på vart jag är. Hos Jason. Jag tittar mot soffan, där Jason och två andra killar sitter. Jason granskar mig från topp till tå om och om igen med öppen mun. Jag känner hur mina kinder blir varma och jag tittar ner mot mina fötter och inser vad jag har på mig. En sportopp och korta shorts. Smart drag Kim, riktigt jävla smart. Jag fortsätter ner för trappan och hör de två killarna skratta brevid Jason, antagligen åt hans reaktion då han inte rört sig alls. "Jason, hallå?" Säger en av killarna brevid honom. Jason rycks ur hans tankar, "vad?!" Utbrister han. "Jason, om du är klar med att kolla in mig så kan du kanske berätta för mig varför jag är här" sa jag med ett nöjt flin. "Åh baby, jag har bara börjat" säger Jason och ännu en gång granskar mig från topp till tå, jag himlar lätt med mina gröna ögon. "Ett tips Jase, ta en bild. Den räcker längre" säger jag och ger honom en lätt klapp på ryggen och sätter mig brevid honom och den jag tror är Chaz. "Jason, börja snacka och sluta drömma, det här säger jag och pekar mellan mig och honom kommer aldrig att hända" säger jag.
"Tona ner attityden gumman, detta är Chaz och Ryan. Chaz och Ryan, detta är Kim" säger Jason och pekar på de två killarna brevid honom. "Jason kan jag låna en tröja av dig?" Säger jag drygt. "Såklart du får babe, ta min" svarar han och ställer sig upp. Han drar sin svarta hoodie över huvudet och ger den till mig. Han drar en hand genom hans sandblonda hår och jag kan inte låta bli att kolla ner mot hans mycket vältränade mage, och hans armar fulla med tatueringar. Jag dras ur mina tankar av att någon knäpper med sina fingrar framför mitt ansikte. Ryan. "Kim, du klagar på att Jason kollar på dig fast du är inte mycket bättre själv" säger han och skrattar. "Ha ha" svarar jag och vänder mig om och tar på mig Jasons hoodie. Jag känner ett par muskulösa armar runt min kropp och jag dras in i Jasons varma famn. Jag vänder mig långsamt om och möter hans ögon som jag gång på gång drunknar i. Hans blick pendlar mellan mina ljusrosa läppar och mina ögon tills han äntligen suddar ut mellanrummet mellan våra läppar.
Våra läppar arbetar hårt mot varandra, jag låter mina händer leka med hans hår medans hans händer tar en annan väg. Jag känner hans händer mot min rumpa, han trycker mig närmare honom och ett kort stön slinker ur min mun. Jag hör de andra killarna busvissla bakom oss men jag orkar inte bry mig. Plötsligt pressar Jason in sin tunga i min mun och jag gör inget motstånd. Jag hoppar upp på Jasons höfter och slingrar mina ben runt honom. Jag känner en kall vägg mot min rygg. Jag drar lätt i Jasons hår och ett lågt stön lämnar hans mun. Jag borde ha knuffat bort honom för länge sedan men jag kan inte säga något annat än att jag älskar detta. Jasons läppar lämnar mina och rör sig i stället ner mot min hals, jag känner hur han suger sig fast och lämnar ett sugmärke eller två. "Fuck Jason" stönar jag högt, utan att tänka mig för. Helvete Kim. Jason fortsätter sina handlingar men efter ett tag släpper han ner mig och backar från mig. Han andas snabbt och det gör även jag. Jag hör Chaz och Ryan sitta och skratta i soffan, "vad garvar ni åt?" Säger jag anfått och kaxigt. "Dethär kommer aldrig att hända" skrattar han och härmar det jag gjort tidigare. "Det kommer det ju inte" svarar jag snabbt. "Så det säger du" svarar Ryan. "Fuck Jason" stönar Ryan och härmar det jag gjort för en minut sen. Jag känner hur mina kinder blir varma. "Det är lungt baby, dom är bara avundsjuka" säger Jason stolt. "Om ni turturduvor kan lägga av någon gång så skulle vi kunna spela tv spel" säger Chaz. Jag himlar med ögonen och Jason sätter sig i soffan och jag tänkte precis sätta mig brevid honom när han drog ner mig i hans knä. Jag känner hur mina kinder blir varma och gömmer mitt ansikte i Jasons nacke. Fan att han ska ha den här effekten på mig?!
*
Eftersom jag inte är så jättebra på att spela tv spel så har jag suttit i Jasons knä med min mobil och tittat på. Jason och Ryan blev lite pissed på varandra då och då men det skrattade jag bara åt. Jag menar, det är ett tv spel herregud. Jag tittar på klockan och den har redan hunnit bli 23:57 och jag märker att Jason och de andra inte är klara på väldigt länge så jag gosar in mig i Jasons famn och sommar där.
*
-Jason-
Jag har aldrig i mitt liv haft en sådan "relation" med en tjej som jag har haft med Kim idag. Jag menar, jag stannar aldrig med en tjej. Och då menar jag verkligen aldrig. Det kändes konstigt att vara med Kim så mycket men jag måste erkänna att jag gillade det. Hon är inte som alla andra tjejer, dom är desperata efter mig men med Kim är det mer jag som är desperat efter henne.
*
Jag fortsätter att spela med Chaz, Ryan och Chris som kommit ner för en halvtimma sen när jag märker att Kim har somnat i mina armar, igen, men jag klagar inte. Jag gillar känslan jag får när jag har henne nära mig.
YOU ARE READING
My lifesaver | Jason Mccann
Fanfiction17 åriga Kimberly eller som hon helst vill bli kallad, Kim Smith bor i den finare och säkrare delen av LA, lite för bortskämd och bor i det största huset på gatan. Kim har två bästa vänner som hon gör allt med, Madison och Claudia. No secrets, no l...