Capitolul 1

2.2K 69 11
                                    

Dupa cum am spus , scoala poate fi usor asemanata cu o jungla patrata . Noi , copiii suntem ca si niste animale si pentru profesori suntem o familie de suricate . Iar pentru elevii de la gimnaziu , cei de clasele primare sunt asemanati cu o invazie de extraterestrii care alearga spre tine . O sa incep incetul cu incetul , sa va vand anumite ponturi despre cum va puteti proteja fata de atacurile din cadrul scolii . 

Ce se intampla cand este iarna si vreti sa va duceti acasa , dar in curtea scolii se desfasoara al 3 lea razboi mondial ? Sau daca scoala voastra este una mai speciala si este construita din 2 corpuri si trebuie sa traversati toata curtea pentru a reusi sa ajungeti la orele voastre ? 

Ei bine  , am ,, tratamentul perfect " . Si am 2 modalitati : 

1) Puteti sa iesiti incet pe usa si sa va duceti pe langa perete ca si cand ati fi la o inaltime mare si daca faceti un pas mai in fata cadeti . In acest caz , exista sanse mai mici sa va observe cei care dau cu bulgarii , deoarece ei sunt concentrati de ceea ce se intampla langa ei . Si asa , faceti un mic ocol al scolii pana ajungeti in zona in care nu se bate nimeni . Asteptati sa se mai linisteasca lucrurile , si dupa aceea , o luati pe langa gard  pana ajungeti la poarta . ( Cam greu de realizat ) . 

2 ) Care mi se pare cel mai bun lucru . Cand iesiti , mergeti pe langa peretele scolii sau stati spate in spate cu un coleg , si cu ghiozdanul cel mare va aparati ca si cand ar fi un scut . Acest lucru mi se pare usor de pus in practica . 

___________________________________

Mai am alte sfaturi . Voi posta saptamanal , sau o data la 2 saptamani , in cazul in care am teme multe . Si vreau sa clarific ceva . Aceasta carte , am scris-o pentru amuzament . Mie imi place sa ma duc la scoala . Este o bucurie pentru mine , sincer . Dar vroiam sa fac aceasta carte ca sa imi impartasesc ideiile cu voi . Sper sa va placa ! 

Cum sa supravietuiesti la scoala ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum