Capitolul 4

885 44 10
                                    

De la amuzament la amuzament ! Voua nu va este greu adesea sa va suportati colegul / colega de banca ? Si , va ganditi , la motivul pentru care v-a mutat de langa o persoana linistita , calma , care nu va deranja ...

Adesea , emana un miros ingrozitor de transpiratie sau de ceapa . Alte ori , cotul lui xulescu se odihneste pe banca ta . Dar incercand sa il dai laoparte vezi ca s-a proptit acolo si astepti pana la pauza cand o sa te poti simti din nou liber ca pasarea cerului ( nu de alta , dar o pasare mereu respira aer curat ) . Sau , cand genunchiul lui xulescu ajunge pana sub banca ta si tu neavand scapare stai chinuita intr-un coltisor de pe scaun , sperand sa isi retraga ,, ghiontul " din zona ta personala .

In fine , lista poate continua , dar eu o sa va dau cateva sfaturi mai mult sau mai putin folositoare : 

1) Daca vorbeste mult si daca se intinde pe ambele banci si pe sub ele puteti sa ii dati o carte peste ceafa , sau o lovitura cu marele cot peste una din membre . ( Stiu ca sunt putin cam ... cam ... brutale ) .

2) Daca simtiti un miros neplacut ... EI bine , puteti sa va luati la scoala un parfum sau un deodorant si ,, accidental " sa dati pe xulescu cu el .

3) Atunci cand are piciorul sub masa voastra , puteti sa va frecati guma de banca , formadu-se acei mici ,, viermisori " albi . Dupa ce se formeaza o cantitate maricica de guma rasa , aruncati pe jos , nimerindu-i piciorul colegului . Astfel , voi veti putea sta linistiti in banca si el , se va potoli pentru ori cateva ore , ori cateva zile . Asta nimeni nu stie .

4) Daca mana colegului este asezata strategic peste caietele voastre , tot ce va ramane de facut este sa aplicati o tactica dureroasa . Va luati caietul pe care scrieti in mana , si sa il faceti sa sufere si pe xulescu si pe caiet . Astfel incat isi va retrage mana de acolo .

Ei bine , cam atat pentru aceasta saptamana !Sper ca v-a placut capitolul si va multumesc pentru voturile si parerile lasate ! 

Vroiam sa va pun niste intrebari : 

Voi , ce probleme intampinati la scoala ? Ati vrea sa va dau mici sfaturi printr-un capitol cu dedicatie ?  

Cum sa supravietuiesti la scoala ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum