Capitolul 2

1.3K 72 23
                                    

Voua vi s-a intamplat sa aveti xeroxuri prin preajma ? Dar ,zic aproape . De fapt , foarte aproape . La banca mea ,in fiecare zi se strang o gramada de colegi ca sa isi ,, faca tema " . Eu nu pot sa zic nu . Iata un defect . Unora as vrea sa le dau , ca stiu ca nu fac asta mereu si ca se intampla ocazional , dar altii vin si ma intreaba daca mi-am facut tema in fiecare zi . 

Acum , m-am decis ! O sa pun taxa ! Ce , eu stau o ora sa imi fac tema la matematica si ceilalti in 5 minute o termina de copiat ? E  , da nu-i corect . Si cum eu nu pot sa zic nu , o sa le-o dau dar le zic sa pregateasca si o suma . 

Si vreau sa va spun si voua cum sa faceti . 

Pasul 1 : 

Trebuie sa va asigurati ca aveti destule ,, xeroxuri " zi de zi . 

Pasul 2 : 

Si voi , trebuie sa va faceti temele relativ corect . 

Pasul 3 : 

Va ganditi la pret si vi-l scrieti in mintea voastra . 

Pasul 4 : 

Inainte sa inceapa ora respectiva , strigati in pauza in gura mare : 

,, Cine vrea tema la mate sa pregateasca un leu ! " ( sau ce pret vreti sa puneti ) 

Si aici s-ar putea sa intampinati anumite probleme  . Daca se intampla asa ceva,  le scadeti pretul  . Dar , nu cu mult  . Puteti cobora la 50 de bani .

Si asa  , pe zi va puteti cumpara o ciocolata . Sau puteti strange banii si in doua luni veti putea sa va luati o fusta sau un tricou e.t.c . 

Acestea au fost sfaturile mele pentru voi . Puteti sa le puneti in aplicare . Eu o sa incep . 

________________________________________

Sper ca v-a placut acest capitol . Vrea cineva dedicatie ? Si , vreau sa va spun ca parerile voastre m-ar ajuta .

Voi ati face asa ceva ? 

Cum sa supravietuiesti la scoala ?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum