,,Nechápem, prečo som na tento váš hlúpy nápad pristúpil," neveriacky som krútil hlavou, keď sme stáli pred hotelom.
,,Pretože sa rád bavíš a nie si suchár," ozval sa Minhyuk. Povzdychol som si a so širokým úsmevom som prikývol.
,,Chceme sa opiť do bezvedomia?" spýtal sa za mnou Changkyun.
,,A nie len to. Prežerieme sa do prasknutia,," ozval sa Jooheon a objal Changkyuna okolo pliec. Obaja sa uškŕnali od ucha k uchu, čo ma celkom desilo. Naozaj neviem či sa mám báť, keď neviem čo na dnes vymysleli. Hyungwon sa uchechtol a všetci sme sa pohli smerom dovnútra. Hyunwoo, teda Shownu, ako ho my prezývame, zamieril k žene za pultom a my sme sa presunuli k výťahu.
,,Myslíte, že ráno niekoho bude bolieť prdel?" ozval sa Jooheon a začal sa pochechtávať.
,,Možno o niektorých zistíme viac než by sme chceli. Všetci máte kamery?" spýtal sa Kihyun a my sme prikývli.
,,Môžme ísť, tak vlezte do toho výťahu," ozval sa za nami Shownu a začal ma tlačiť do výťahu prvého. Hneď vedľa mňa skončil on a Hyungwon, ktorému sa taška zasekla medzi našimi nohami. Začal som sa pochechtávať a Hyungwon tiež. Nakoniec tašku pustil a začali sme sa smiať. Začínalo mi byť horko, pretože tu bolo málo miesta.
,,Hej, ticho tam, lebo tu kôli vám uhoríme," ozval sa niekto a Shownu sa vedľa mňa uchechtol.
Keď sme sa dostali na naše poschodie, vytlačili sme sa z výťahu, samozrejme Kihyun nás už natáčal. Hyungwon sa musel vrátiť naspäť do výťahu pre tašku, pretože som ho vytlačil von a nedal som mu čas aby si ju vzal. Zatiaľ čo on vychádzal z výťahu, my už sme bežali na koniec chodby, kde by mala byť naša izba. Síce sú tam iba štyri postele a jeden gauč, ale sme ochotný spať spolu. Neviem aký naplánovali program, nechceli nám to prezradiť. Keby to neplánoval Jooheon s Changkyunom, možno by som sa toľko nebál. Je pravda, že je s nimi sranda, ale niekedy vymýšľajú desivé veci. Dokonca nás raz odtiahli do domu hrôzy. Najviac ma desilo to, že som potom musel byť sám v byte, pretože priateľku nemám a ani žiadne zvieratko. Tak som sa zavesil na krk Minhyukovi, ktorý ma vysmial. Ale nevyhodil ma a nechal ma uňho prespať. Musel som spať na gauči, pretože vraj mal návštevu. Bohužiaľ mi nechcel povedať kto to bol a keď som sa ráno zobudil, Minhyuk ma vyrazil so slovami, že mu nemám odplašiť návštevu. Podozrievam ho, že má priateľku.,,Zaberám si posteľ!" vykríkol som a skočil som na manželskú posteľ. Teda myslel som si, že je to manželská posteľ. Bohužiaľ to boli dve spojené postele a ja som kolenom narazil na stred, ktorý ich delil. Drevo. Kusol som si do pery a prevalil som sa na chrbát. Ododverí sa ozval smiech a následne vedľa mňa pristálo telo. Začal som sa smiať tiež a pozrel som na Jooheona, ktorý sa válal vedľa mňa. Smiali sme sa a Kihyun nás natáčal.
,,Na mňa ste zabudli? Alebo tu na mňa čakáte?" ozval sa Changkyun a skočil na Jooheona. Pretočil som očami a s úsmevom som ich pozoroval.
,,Ukludnite sa. Do ôsmej máte voľno, --"
,,Ako keby si bol naša mama, Shownu," prerušil ho Kihyun. ,,Môžme si robiť čo chceme. Keby som chcel, teraz by som mohol komukoľvek natrhnúť prdel."
Po tejto vete sme sa začali strašne smiať. Za Kihyunom, ktorý stál vo dverách, sa objavil Shownu s podráždeným výrazom.,,Aby niekto nenatrhol prdel tebe," zavrčal a čapol ho po zadku. Kihyun vypískol a odskočil. Shownu sa uškrnul a od nás sa ozvalo zborové ooo. Kihyun sa naňho zamračene pozrel a ja som vstal. Natiahol som sa a vytiahol som si mobil, na ktorom som pozrel čas.
,,Máme veľa času. Ideme do mesta?" spýtal som sa, ale všetci ma ignorovali. Teda aspoň tí čo boli tu. Povzdychol som si a zamieril som do druhej miestnosti. Na gauči sedel Minhyuk s Hyungwonom a o niečom horlivo debatovali. Preskočil som operadlo gauča a dopadol som na zadok vedľa Hyungwona, ktorého som objal okolo pliec. Vystrašene na mňa pozrel a následne si odfrkol. Uchechtol som sa.
YOU ARE READING
Lucky In Love
Fanfiction•HyungWonho •Gay •Smut •Short story •Wonho bottom •Hyungwon top