Kantindeki Kaza

1 0 0
                                    

Medyadaki Eda

Cansu'dan,
Kantinde oturup hep birlikte bi şeyler içtik. Kızlar kendilerini anlattılar. Bende kendimi anlattım. Önceden sessiz birisi olduğumu anlatınca şok oldular. Melis"Sende daha çok okulun popüler kızı havası var"dedi ve bir kahkaha patlattı. Onun yanı sıra Eda hiç konuşmamıştı. Sanırım o da benim gibi sessiz diye içimden geçirirken sessizliği bozanın o olması dikkatimi çekti. Aslında bu normaldi çünkü Melis Eda'dan her bahsettiğinde çok konuşkandır diye altını çizerek söylerdi. Sanırım Melis Eda'dan çok fazla bahsetmiş olacak ki bunları artık ezberledim. Derken zil çaldı ve Sınıfa gitmek için tam ayağa kalkmıştım ki bizim yeni sınıftan olan bi çocuk bana çarpınca kahve üzerime döküldü!!!

Melis'ten,

Kahve Cansu'nun üstüne dökülünce ikimiz de şok olduk. Üç bardak kahve birden kızın üstüne dökülmüştü. Kim bilir nasıl canı acımıştı. Kaynamıştı kız resmen! Ne yapacağımızı bilemeden hemen yanına gittik. Cansu'nun üzerine kahve döken çocuk bizim Arda idi. Neyse ki yardımsever çocuktur. Hemen o da yanımıza geldi. "İyi misin? Ben cidden çok çok çok özür dilerim. Canın acıyor mu?" dedi Arda telaşlı bir şekilde. Arda telaş yaptığında kesin beyninde ve kalbinde aynı ses dolanıyordur. Bunu nerden mi biliyorum?! Tabii ki kardeşim olduğu için. İnanın onunla aynı odada kalmak çok tuhaf bi şey. Cansu daha kardeş olduğumuzu bilmiyor. Bende ona söylemeliyim. Yoksa kötü şeyler olabilir.

Eda'dan,

Kızın üstüne kahve dökülünce kalakaldım. Sevinsem mi üzülsem mi bilemedim resmen. Belki kıza gıcık oluyor olabilirim ama böyle de olmaz. Melis hemen yanına koştu. Kahveyi döken meğerse Arda'ymış. Yani Melis'in kardeşi ve benim eski sevgilim olan Arda!... Hemen bir özür dilemeler falan. Ya bu çocuk beni kırdığında bile benden özür dilemedi. İşte Cansu gelince düzenimiz bozuldu ve bu kıza yine gıcıklık kaptım. Daha da burda duramazdın. Hemen koşarak sınıfa çıktım. Geldiğimde hoca sınıfa girmişti bile. Ders yine Edebiyat'tı.

Arkadaşlar bu üçüncü bölüm oldu. Elimden geldiğince sık sık yazmaya devam edeceğim. Eğer hatalar varsa lütfen yorum olarak yazın. Beğendiyseniz de lütfen oylamayı unutmayın...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 08, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İLK ARKADAŞLIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin