7. Kapitola

67 9 11
                                    

Už jsem myslela, že mě políbí, ale vzal mě za ruku a zašeptal abych se postavila.

Když jsem vstala, tak si mě přitiskl k sobě. Teď už nás nedělilo nic. Unikl mi vzdech a než jsem stačila na cokoli jen pomyslet, jeho rty se přitiskli k mým.

Byla to jako exploze, nic podobného jsem ještě nezažila. Jeho rty byli dychtivé a sebejisté, přesto něžné. James mě jemně kousnul do spodního rtu. Podlomily se mi kolena. Chytila jsem se lemu županu a svírala látku v prstech.

S každým dalším polibkem jako bych se vznášela. James mě hladil po tvářích a po bradě. Sklouznul mi prsty po krku, klíčních kostech. Tam se chvíli zastavil. Měla jsem strach, že bude postupovat níž. A zároveň mě ta představa vzrušovala. V tu chvíli mě přestal líbat. Otevřela jsem oči. Oba jsme přerývaně dýchali. James se na okamžik odtáhnul a jeho oči se vpíjeli do mých. Pokládal mi mlčky otázku na niž jsem odpověděla nepatrným přikývnutím.

A vzápětí už mě líbal novu. Tentokrát naléhavěji. Cítila jsem jeho jazyk jak se chce dobít dovnitř mých úst. Měla jsem pocit, že mi srdce vyskočí z hrudi, protože náhle vjel rukou pod mou mikinu .

Konečně se mi vrátil rozum a s ním se přihlásila i panika. Zatlačila jsem do dlaní, které jsem měla položené na jeho prsou, odstrčila ho a přerušila polibek. Popadala jsem dech, snažila se zklidnit tep, ale bylo to těžký, protože on dál přejížděl po mé holé kůži.

"Bože, Liz." vydechl.

Podívala jsem se na něj. James mě klouby ruky hladil po tváři, ten dotek mě rozechvíval. Vzápětí už se skláněl, že mě chce znovu políbit a určitě nechtěl zůstat jen u toho.

"Já to ještě nikdy nedělala." vyhrkla jsem.

"Cože?" s překvapeným výrazem se ode mě odtáhl.

"No, že já to ještě nikdy s nikým.. Jsem panna." přiznala jsem.

"Aha." prohrábl si rukou vlasy a v tu chvíli naskočila elektřina. Sušička se zapnula a sušila dál jako kdyby žádný výpadek nenastal. V kuchyni svítilo světlo a já se cítila trapně. Určitě jsem byla rudá až za ušima.

"Liz. Já.. Omlouvám se jestli jsem šel na to rychle, ale nemohl jsem si pomoct. Omlouvám se."

"Půjdeme na to pomalu, dobře?" pohladil mě po vlasech. Jen jsem přikývla a James mi dal pusu na tvář. Odtáhl se ode mě a sedl si zpátky ke stolu. Já si sedla zase na proti němu koukla se na displej sušičky, který ukazoval 28 minut do konce. Sfoukla jsem svíčky a vrátila je do šuplíku.
"Máš tu nějaký hudební nástroje? V coveru hello hraješ na klavesy." Ozval se James, když jsem umyla a uklidila hrnky.
"V ložnici mám jen kytaru a klávesy."
"Hraješ na kytaru?"
"No teprve se učím podle návodů na youtube, ale moc mi to nejde."
"Mohl bych tě to naučit." pousmál se.
Beze slov jsem odešla do ložnice a vrátila se s kytarou.  Podala jsem Jamesovi kytaru a židli si posunula k němu abych přesně viděla jak hraje.

Jak bylo Jamesovo oblečení suché, tak jsem uměla pár akordů. James mi slíbil, že mi určitě pár lekcí ještě dá. V koupelně se převléknul, dal mi pusu na tvář a odešel. Já se šla osprchovat a když jsem vypínala vodu, tak někdo zazvonil. Kdo to může být tak pozdě? Hodila jsem na sebe růžový župan a šla otevřít.

"Kdo jste?" zírala jsem na holku, která byla oblečená a namalovaná jako punkerka.
"Drž se od Jamese dál!" vrazila mi facku a než jsem se vzpamatovala, tak byla pryč. Kdo to sakra byl?!

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ

Děkuji za přečtení, votes a komentáře ❤️

Nadpozemská síla (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat