Ben çocuktum henüz kuzenlerimi çok seviyordum. Anne tarafından kuzenlerimle kardeş gibiydim. Baba tarafından 6 kuzenim var 5'i erkek 1'i kız. En büyük kuzenim tecavüz etti bana 3 kez ben bunca şeyi içime attım tam herşey yoluna girdi derken orta okulda deli muamelesi gördüm ama bunların yanında güzle şeyler de yaşadım. Mesela 18 tane sevgilim oldu aynı anda 4 kişi ile beraber oldum tamam 4 kişi ile aynı anda beraber olmam biraz garip gelmiş olabilir ama napabilirdim onlar benimle çok oyun oynadı şimdi ben mi suçlu oluyorum onlar benim umudumu kırdıktan sonra benden ne hakla sadakat bekliyorlar neyse benim için bir çocuk kavga etmiş amaann banane çok ta umrumdaydı da. Benim aşk hayatım bu kadar. Bu akşam rüyamda bir mezarlık gördüm sonra bir kız çocuğu elinde ayıcık ve beyaz uzun elbisesinin altında kanlar görmüştüm hava çok karanlıktı yamur yağıyordu heyecandan ölecektim rüyamda bile terliyordum. Küçük kız bana doğru gelmeye başladı ben korkudan konuşamıyordum. Küçük kız bana bakarak "sonun yaklaştı umudunu bittiği an ölmeye hazırlan bu mezar senin mezarın!" dedi daha sonra söylediğine göre benim mezarın olan mezarlığa küçük kız elindeki ayıyı attı ve aniden bana doğru koşmaya başladı ve boyu fena halde uzadı daha sonra o küçük , tatlı kızdan eser kalmamıştı!Kocaman iğrenç bir canavar olmuştu ve yerde duran bıçağı alarak kalbime sapladı. Daha sonra uyandım terlerin anlımdan akıyordu bu gördüklerim rüya olamayacak kadar gerçekti!!! Evde değişik sesler duymaya başlamıştım sanırım deliriyordum birden kalbime bir sancı girdi küçük kız yani iğrenç canavarın tam bıçağı sapladığı yer acıyordu bağırmak istiyordum çığlık atmak istiyordum ama sesim çıkmıyordu en iyisi uyumak dedim sağa döndüm sola döndüm bir türlü uyuyamıyorum ne yapmam gerekiyor bilmiyorum evde can sıkıntısından gezmeye başladım aniden rüyamdaki küçük kız canavarını gördüm beni takip et dedi sanırım bu gece hiç bitmeyecekti kızı takip etmelimiydim? Hızlı karar vermeliydim kızı takip ettim çocukça gülüyordu dışarda yağmur yağıyordu ve aniden gök gürüldedi. Herşeyden korkuyordum kızı takip etmeyi bırakıp koşarak yatağıma gitti yorganı da sonuna kadar çektim biraz sakinleşip uyumaya karar verdim uyudum ve uyandığımda sabah olmuştu. Olanları kimseye anlatamazdım herkez benim deli olduğumu düşünürdü ama bu yaşadıklarımın hepsi doğruydu. Olanları düşünmeye başladım herşeyin mantıklı bir açıklaması vardır ama bunun mantıklı bir açıkladı yoktu bu olanları kimseye anlatamadım bana inanmazlardı zaten ayrıca kendimi küçük duruma düşürürdüm çok yorulmuştum bazen düşünüyorum ben gerçekten delirmiş olabilir miyim???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Kız
Horrorçocukluğum zehirlendi kalbim acıdı sevdim,sevildim ama ben herşeyi yaşadım bir kaç şey ekledim tam bir üzüntü magezeni