sonum geldi

15 0 0
                                    

Sanırım artık  yavaş yavaş yolun sonuna geliyorum gerçekler daima acıdır sanırım benim piskolojim bozdu bu olaylar çok ani oldu!
Bu akşam tekrar bir rüya gördüm yine o küçük kızı , bir ormandaydım hava kapalıydı ama yamur yamıyordu küçük kız bana yaklaştı ve elime bir şey tutuşturdu bu bir kolyeydi bu benim eskiden kaynettiğim uğurlu kolyemdi eski anılarım canlandı bir anda küçük kız bağırarak  "Sonun yaklaştı yakında öleceksin!" Git gide korkmaya başladım hemen uyandım. Uyandığımda küçük kızın elime verdiği koliyeyi gördüm bu gerçek olabilir miydi! Hava çok karanlıktı rüyamda gördüğüm ormadaki havanın aynısıydı. Gece saat 11:30 12:00 arasıydı ve bu saatte dışarıda düğün sesleri duymuştum! Hemen camı açtım ve dışarıya baktım karşı apartmandan bir gelini alacaklardı sanırım çünkü karşı binanın önünde duruyorlardı birden o küçük kızı gördüm elimde de onun verdiği koliyeyi vardı. Bu koliyeyi ona geri vermek istiyordum camı açtım koliyeyi ona doğru attım o da tuttu sanki koliyeyi nereye atacağını biliyor gibiydi camı kapadım ve uykuya geri döndüm gerçi bu sesle nasıl uyunabilirdi ki. Sabah olmuştu yerde o küçük kıza attığım koliyeyi gördüm bu evde çok değişik şeyler oluyor acaba o kız kimdi çok merak ediyorum o gün hiç bir şey olmamıştı sıradan bir gündü akşam uyuduğumda tekrar o küçük kızı gördüm bu sefer kararlıyım kim olduğunu sorıcam! Bana yaklaştı ve aynen şunu söyledi "bu koliye senin bir parçan sen onu bırakırsan hayatta seni bırakır. " dedi ama  sonuçta benimde bir kafam var bunları bir türlü birleştiremiyorum bütün bunlar çok saçma uyandım ve koliye boynumdaydı koparmayı denedim olmadı ne yaptısam koparamadım off bunlar çok saçma ve yine kim olduğunu soramadım. Okula gittim bir kaç arkadaşıma anlatmayı istedim ama cesaret edemedim yine saat 11:30 12:00'da sesler duydum aynı kişiler aynı yerdelerdi o küçük kız da oradaydı gelmemi istediğini çok belli ediyordu eli ile gel işareti yaptı dayanamadım gittim biraz meraklıyımdır aşağıya indiğimde  hiçbiri yoktu ama sesler hala vardı beynim acıyordu artık can çekişiyordum mecburen yukarı çıktım tam yatağıma yatacakken oradaydı küçük kız benden ne istiyorsun dedim ve verdiği cevap şuydu" senden seni istiyorum senden senin ruhunu istiyorum" dedi sonra aniden yok oldu yine sen kimsin diye soramadım sanırım ben bu gidişle kızın kim olduğunu öğrenemicem.

Karanlık KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin