Bu akşam bize yeni komşumuz geldi. Ben onları hiç sevmedim çok dönüştü ve hiç gülmüyorlar. Dün taşındılar ilk kez gördüm bir de küçük kızları varmış. Saat 15:30'da yeni komşumuzun çocuğu geldi. Ben meraktan ölüyorum. Ve sonunda zil çaldı kapıyı açtım komşumuzun kızı, rüyamda gördüğüm , bana koliye veren o küçük kızdı gözlerime inanamadım koliye en son boynumdaydı ama şimdi koliye onun boynundaydı. Ona " sen kimsin " diye sordum ve kızın verdiği cevap " ben seni ölümsüz yapmak için görevlendirilen kızım bu koliye de senin gizli tılsımındı ama sen bunu kaybettin isterse hala bir şansın var ölümsüz olmak istiyor musun ? Seni öldürene bilirim seni ölümsüz de yapabilirim eğer kisinden birini seçmezsen bu hayatı sana zehir ederim " dedi. Birden yok oldu içeri girdiğimde annem ve babam yerde yatıyordu küçük kız ise orada koltukta annesi ve babasıyla birlikte oturuyordu ve iğrenç bir şekilde gülüyorlardı. Birden yere yığıldım kendimi deli hastanesi'nde buldum neden burada olduğumu bilmiyordum. Sesimi duymanları için bağırdım ama kimse duymadı yanıma sadece 1 tas çorba 3 köfte 1 bardak su koymuşlardı kutu gibi bir yerdi odanın kapısı bile yoktu yere bi yastık bir yorgan koymuşlardı. Oraya nasıl girdiğimi bilmiyordum ve o odaya bir daha yemek gelmedi ve açlıktan öldüm!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Kız
Horrorçocukluğum zehirlendi kalbim acıdı sevdim,sevildim ama ben herşeyi yaşadım bir kaç şey ekledim tam bir üzüntü magezeni