Lucas POV.
Ma trezesc din cauza telefonului ce suna de ceva timp. Intind mana spre el in speranta de a-l opri....dar nu dau de el. Imi deschid ochii si imi vad sora cu telefonului meu in mana si uitandu-se la mine cu o fata gen'' daca nu te scoli acum te bat mar!''
Ma ridic din pat si fara sa ii spun ceva plec spre baie.Dupa ce am facut un dus m-am intors cu un prosop in jurul taliei ca nu cumva sa ma vada sora mea.
Hmmm...vad ca a plecat.
Ohh...ma scuzati, ma numesc Lucas Russo, am 18 ani,sunt blond si ma imbrac mai mult in culori inchise. Eu stau cu sora mea, ea are 16 ani.
Pe ea o cheama Lili si este fujoshi. Mdea....nu prea am inteles ce inseamna asta.
Revenind cu picioarele pe pamant!
Imi aleg niste haine repeda pentru ca sunt in intarziere, ma imbrac si imi cobor jos.
- Lili!! Sper ca esti gata!
-Daa..
O vad cum coboara aranjata toata!
-Ce am spus eu cu machiajul?
-Ehh.. nu m-am dat cu mult! Se revolta la mine...la mine! Fratele ei!
-Off...bine dar sa nu te prind ca umbli cu dubiosi!
-Nu iti fa griji! Imi spune ea pe un ton relaxat.
-Bine.
Sii asa s-a lasat linistea pana ce am ajuns la liceu.
Dupa ce am coborat ea mi-a spus un simplu "pa".Am intrat si eu in incinta liceului si am mers spre clasa mea.
Cand am ajuns la un colt am observat niste suvite de par rosii si unele brunete.
Cele brunete erau mai lungi. Atunci m-am intors pe calcaie si am spionat de dupa colt. 'Ma fac spion' :))
Se pare ca era un baiat....si o fata. Fata era departe dar baiatul nu.
Ramase dupa colt. Pai s-a dus si cu spionatu' meu!
-Nu e frumos sa spionezi pe alti! Imi spune acesta in timp ce se uita la fata mea.
E roscat are parul nu prea lung, bretonul ii acoperea un ochi...ii avea galbeni.
Ciuudaat...! Imi spun eu in gand.
-Nu e spionaj! Spun zambindu-i badjocoritor.
-Nu? Dar atunci ce e ?
-E...pandit! Mare diferenta!
El incepe a rade. Un ras ciudat de...melodios!
Nu am mai auzit un astfel de ras prin preajma mea....inafara de al surori mele.
-Cum te cheama?
-De ce vrei sa dtii..? Il intreb eu suspicios. Nu de alta dar se poate...doar se poate ca eu sa am mici probleme cu..politia.
Faci si tu putin graffiti si gata...huligan!! Mda...am primit amenda.
Am fost trezit din visele male de catre...tipu' asta.
-Doar intrebam...am spus ceva gresit?
-Um...nu doar ca sunt mai atent cu....cei ce ma intreaba cum ma cheama.
-Dar oricum ma numesc Lucas! Tu?
-Alexander dar prieteni imi spun Alex.
-Ok..
Dupa ce am spus asta am plecat fara sa ii mai spun ceva.Este prima mea carte yaoi pe care o scriu.
Sper ca v-a placut :-D