10 Feitjes Over Mij

7 1 1
                                    

Dankjewel voor de tag, hetmeisjezondernaam_! Goede manier om mij weer wat te laten schrijven op wattpad!

1. ben een hopeloze romanticus als ik verhalen schrijf, maar in het echte leven verloopt het - zacht uitgedrukt - niet echt zo. Mannen, witte paarden, waar blijven jullie?!

2. ben veel te perfectionistisch. Daarom schrijf ik eigenlijk nog amper fanfics/verhalen. Zonde eigenlijk! Misschien dat ik 't weer eens op ga pakken… ik probeer het perfectionisme iets minder te krijgen door onder andere het schrijven van Blogs op mijn eigen site. Dus op zich schrijf ik nog wel 😊 misschien dat ik hier ook m'n Blogs ga delen, wat denken jullie ervan?

3. ben bezig met mijn eigen persoonlijke Lifestyle Blog, waarbij ik al mijn passies kan bundelen: koken, schrijven, fotograferen, zingen en muziek.

4. Ik heb geen geduld. Dat is verschrikkelijk! Ik kan absoluut niet stil zitten en een serie kijken, dan moet ik tegelijkertijd haken, of strijken ofzo.

5. heb een tussenjaar gehad en ga in september weer studeren.

6.  Ik heb een lange tijd last gehad van een burn-out met depressie klachten en paniekaanvallen. Nu gaat het weer beter, al merk ik, dat nu ik weer bijna naar school ga, dat ik wel weer meer spanning in mijn lichaam heb.

7. Ik ben een fel tegenstander van taboes. Ik spreek gewoon vrijuit over mijn mental health, of over mijn menstruatie. (oké, niet met volslagen onbekenden! 😂)

8. Ik spreek vaker Engels dan Nederlands. Ik ben gewoon eentalig opgevoed, maar ik heb soms het idee dat mijn woordenschat in het Engels groter is dan in het Nederlands.

9. Ik heb een koemelkintolerantie. Ik ga niet dood als ik melk binnen krijg, maar ik word er vaak wel ziek van.

10. Ik ben autodidact. Dat wil zeggen dat ik mezelf alles aan kan leren. Ik heb mezelf bijvoorbeeld leren fotograferen. En ik heb mezelf gitaar en viool leren spelen. Ook kan ik bladmuziek schrijven (arrangeren). Wel zo handig als je in een bandje zingt!

Ik Tag niemand in het speciaal, maar als je je aangesproken voelt: deel ook 10 feiten over jezelf!

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jun 05, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

One ShotsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu