12.

3.7K 314 52
                                    

SapıkX: O kadını boğmak istiyorum Bay Park.

Tanrım siz neden gülüyorsunuz ki!!!

Bir de içerde sevişin biz bakmayız!

Çok mu beğendiniz!

O gülümsemeye sahip değilken kadın nasılda sahiplici sizi izliyor.

Oruspu mu bu?Her yakışıklı patronlara veriyordur.

Bay Park canım acıyor.

■■■■

Baekhyun derin bir şekilde nefesini alıp verdi. Telefonunu cebine koyup istenilen dosyayı eline alarak Chanyeol'un odasına girdi.

Aptal kadın hâlâ  ona hayranca bakıyordu.Hoş Chanyeol'un da ona ilgisi varmış gibi duruyordu.

Baekhyun sinirden kendine engel olamamış ve dosyayı Chanyeol'un önüne sert bir şekilde koymuştu. Chanyeol tek kaşını çatarken Baekhyun ne yaptığını yeni algılamıştı. "Ah, çok  üzgünüm. Yanlışlıkla oldu."

"Bir daha olmasın Byun."

Chanyeol'e gereksiz kadın konuşurken Baekhyun ise aklından kadına  değişik işkenceler uyguluyordu. Ve ne yazık ki yüz ifadesini durduramıyordu . Aklından  geçirdiği her işkencede  mimikleri şekil  değiştiriyordu.

Baekhyun gözlerini salak kadındam çekip patronuna baktığında;  patronunda onu sırıtarak izlediğini görmüştü. Chanyeol Baekhyun'un  değişen mimiklerini fark etmiş izlemeye koyulmuştu . Gözlerini ondan  çekip  dosyayla ilgilenen kadını dönmüştü.

"Her şeyi konuştuğumuza göre anlaşmaya geçebiliriz . "

Kadın gülümseyerek önündeki kağıdı imzalamıştı."Sizinle çalışmayı dört gözle bekleyeceğim Bay Park."

Baekhyun icinden kadının  ağzını  eğiyordu. 'Sürtük. Giderken ölürsün umarım. Estetik yumağı. Tanrım burdan bile yapay güzellik olduğu belli oluyor.'

Kadın kalkıp odadan çıktığında Baek masanın üstündeki dosyaları topluyordu. "Kadını sevmedin mi Byun?"

Baekhyun Chanyeol konuştuğunda başını dosyalardan kaldırıp bakmıştı. "Anlamadım efendim."

"Eğer gözlerinle öldürme gücün olsaydı, gözlerimin önünde kadını kül edecektin Byun."

"Üzgünüm."

"Hoşlanmadın mı? Bence hoş  bayandı."

"İşinde  mi?"Baekhyun tek kaşını kaldırmıştı.

"Ne demek bu?"

"Yani işinde  mi hoş biri?Öyleyse henüz görmedim çalışmasını ama görünüşünü diyorsanız estetik yumağıydı kadın. Tanrım ona vereceği parayı bana verseydi şuan işimin patronu olabilirdim. "Baekhyun kendine bile inanamıyordu. Chanyeol'un karşında ilk defa böyle konuşuyordu . Mesaj işi onun için hiç iyi olmamıştı. Tanrım ne bu rahatlık? 'Disiplin Byun Baekhyun.'

"Baya sevmemişsin sen kadını."Chanyeol güldüğünde Baekhyun onu hayranlıkla izliyordu.

"Sevmemek değil Bay Park sadece sırf işi alabilmek için size yaptığı hareketler. Flötleşmeler. Bunu işinin verdiği yeteneklerle değil ucuz göz boyamalarla yapıyor. Önündeki iki düğmeyi açıp eteğini kısıltması bile yetiyor. Yükselmesinin nedeni bu  değil mi?  Ama bana bakın 4 yıldır burada çalışıyorum hâlâ  aynı pozisyondayım. Doğal yani iki düğmemi açsamda düz bir göğüs ilgi çekici olmaz. Kimse yeteneğe değil çakallığa bakıyor."

Chanyeol karşındaki küçük bedene şaşkınca bakıyordu. İnkar  edemezdi. Haklıydı. "Doğru söylüyorsun Byun ama kendini de hafife alma derim." Chanyeol tamda Baekhyun'un gözünün içine bakıyordu.

"Düz bir göğüsün olabilir ama gömleğin ardındaki süt beyaz tenin insanın ilgisini bozmaya yeter. Ya da fiziğin. Güzelliğinden söz etmek istemem. Henüz kelimeler bu kadar anlamlı olmadı."Chanyeol söylediklerini bitirdiğinde Baekhyun utanmaktan dolayı kıpkırmızı olmuştu. 'Tanrım ne garip bir gün.Rüyamı...'

Chanyeol masasından kalkıp Baekhyun'un karşısına gelmişti. Baek başını kaldırıp ondan uzun olan adamın yüzüne bakmıştı. Kalbi gereğinden fazla attıp kan pompalamaya başlamıştı.

Chanyeol hiç birşey demeden küçük olanın kravatını aşağa indirmişti . Baekhyun sanki felç olmuş gibi kıpırdayamıyordu. Kravatı indirdikten sonra beyaz gömleğin dört düğmesini açmıştı. İçindeki  beyaz ten kendini göstermişti.

Chanyeol  görülen beyaz tene parmağıyla dokunmuştu. Tenden gezinen soğuk parmak yüzünden Baekhyun'un nefesi kesilmişti. "B-bay Park."

Chanyeol elini cekip geriye doğru bir adım attı. Dikkatlice düzeltilen saçlara elini geçirip  dağıttı.  Bal rengindeki saç dağıldığında elini çekip izlemeye koyuldu. "Tanrı güzelliğinden sana da vermiş Byun."

"Ç-çirkin değil miyim ben?"

"Değilsin."

"B-ben gitmeliyim." Baekhyun masanın üstündeki dosyaları alıp hızlıca odayı terk etmişti.

-CielNoir

Shall we Kiss?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin