26.

3.5K 322 21
                                    

Baekhyun:Sevgilim...

Chanyeol👄: Efendim

Baekhyun: Oha efendim dedi.

Chanyeol👄:??

Baekhyun:Sevgilim dedim sizde cevap verdiniz.

Chanyeol👄: Sevgilimsin.

Baekhyun: Siz şaka yapmıyorsunuz?

Chanyeol👄: Baekhyun, acaba fazla mı yüklendim sana? Beynin erorr vermeye başladı.

Baekhyun:Bence  yanınıza geleyim. Yüz yüze konuşalım. Artık mal gibi tepkiler vermek istemiyorum.

Chanyeol👄:Gelsen bile yüzüme bakmıyorsun. Bana aşık olduğuna emin misin?

Baekhyun:Deli gibi. Utandığımdan bakamıyorum. Bana o kadar dikkatli bakıyorsunuz ki başını kaldıramıyorum.

Chanyeol👄:Çok  güzelsin,  bakışlarımı senden çekemiyorum.

Hadi gel yanıma

Baekhyun: Pekii.🙊

■■■■

Baekhyun kapıyı çaldıktan sonra çekinerek açıp içeriye girmişti. Chanyeol ona gülümsüyordu. Baekhyun soğuk olan patronunun nasıl bu hal aldığını anlamış değildi.

"Konuşacağını söyledin ama susuyorsun."Chanyeol konuştuğunda Baekhyun başını yerden kaldırıp uzun olana baktı.

"U-utanıyorum çünkü . "

Chanyeol yüzündeki gülümsemeyi bozmamıştı hala. Ayağa kalkıp Baekhyun'un karşına geçti. "Ortada utanacak bir şey yok Baekhyun. Hep böyle  devam edemeyiz."

"Ben sizinle zor konuşurken bu durumda olmamıza  inanamıyorum. Size mesaj atmakta bile zorlanmış bir insanım. Tam 1 ay düşündüm atıp atmamak için. Sonuç bu hale nasıl geldi? "

"Açıkçası senden böyle bir şey beklemezdim. Çünkü sen işine düşkün,  disiplinli, kimseyle ilgilenmeyen somurtkan biriydin. Senin bana mesaj attığını buldugumda ilk sefer inanamadım. Çünkü mesajlaştığım kişi  ve sen hiç uyuşmuyordunuz."

"Ögrendiğinizde peki, hayal kırıklığına uğradınız mı?"

"Hayır. Aksine sen olduğun için mutlu bile oldum. Hep sende değişik bir şeyler sezdim. Diğer çalışanlardan ayıran bir özelliğin vardı. Seni hep merak ettim ama yaklaşamadım sana. Sonuçta ben Park Chanyeol'um hiç  bir şey yapmasam bile herkesi yanıma çekebiliyordum. Ama sen hep benden uzak duruyordu. Hep başın  eğikti. Seninle göz göze bile gelemiyorduk. Ulaşılmazdın. Ama meğerse ben senin kalbine çoktan ulaşmışım."

Baekhyun hafifçe gülümsemişti. "Ulaştınız."

İkiside  susmuştu bir süre. "Bay Park? " Baekhyun uzun olana bakmıştı.  "Şimdi sizi istediğim zaman öpebilirim?"

Chanyeol gülmüştü. "Evet. "

"Bay Park?"

"Efendim Baek."

"Benim sevgilimsiniz ya başkasıyla birlikte ilişkiye giremezsiniz. Flört dahil edemezsiniz."

"Zaten seninle mesajlaştığımdan beri kimseyle birlikte olmadım. "

"Peki o zaman , sorun yok."  Baekhyun gülümsemesini büyümüştü.

"Baekhyun şimdi senden bir şey rica edeceğim.Adımla hitap et. Soyadımı söylediğinde seksi oluyor kabul de adımı duymak istiyorum."

"Chanyeol... sevgilim Chanyeol. Tanrım çok güzel." Baekhyun yine kendimi kaybettiğinde Chanyeol onun haline gülüyordu. "Chanyeol?"

"Evet?"

"Öpüşelim mi?"

Chanyeol yüksek sesle kahkaha atmıştı. "Öpüşelim." Dedikten sonra Baekhyun'un belinden tutarak kendine çekmişti. Ve mükemmel tadan dudakları öpmüştü.

-CielNoir

Shall we Kiss?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin