Baekhyun sinirden alt dudağını ısırıyordu. Yine aynı kadın gelmişti.
Kıskançlıktan kadını öldüre bilirdi.
Baekhyun derin nefes alıp elindeki kahveden birini kadının önüne diğerini Chanyeol'un önüne koymuştu.
Ardından beklemeye koyuldu. Chanyeol iki kaşını kaldırıp Baekhyun'a bakıyordu. Şuanda çıkması gerekiyordu ama o hâlâ odada duruyordu.
Kadın Baekhyun'a kısa bakış atıp Chanyeol'a döndü.
"Bay Kim projeyi onayladığını 1 hafta içinde projeyi hayata geçirmeyi planladığını söyledi."
"Bunu duyduğuma sevindim Bayan Lee" Chanyeol kadına gülümsediğinde Baekhyun kadının eridiğini yemin edebilirdi. 'Sürtük.'
1 saat sonra kadın ayağa kalkıp gitmeden önce Baekhyun'a ölümcül bakışlar atmıştı. Onları yalnız bırakmadığı için. Peki Baekhyun'un umurumda mı?
Tabiki de hayır.
Baekhyun'la Chanyeol oda da yalnız kaldığında Baekhyun başıyla selam verip arkasını döndüğünde duyduğu kalın sesle durmuştu. "Baekhyun."
Baekhyun topuzlarının üzerinden dönüp Chanyeol'a bakmıştı. "Efendim Bay Park."
Chanyeol ayağa kalkıp Baekhyun'un önüne geçip masanın ucuna oturmuştu. Baekhyun nefesini tutmuştu. O gün olduğu gibi ona dokunur muydu?
"Kadından cidden haz almıyorsun öyle değil mi?"
"Ha? Ah şey biraz."
"Gerçi bu gün fazla açık değildi. Göğüsleri de belli olmuyordu?"
Baekhyun sinirden kaşlarını çatmıştı. Kadına ne kadar da dikkat ediyor. "Siz soyun dediğiniz anda soyunmaya başlardı."
Chanyeol sadece gülmüştü. Baekhyun daha ne kadar kaşlarını çatabilirdi bilmiyordu. " Ben oda da olmasaydım büyük ihtimal üstünüze atlardı. Kadın size yiyecekmiş gibi bakıyordu Bay Park."
" Demek odadan çıkmayıp beni korudun." Chanyeol ona gülümseyerek baktığı için utanıp başını eğmişti. " Bu günlerde fazla garipsin Baekhyun."
"Ben özür dilerim efendim.Saygısız olmak istememiştim."
"Özür dilemene gerek yok Baekhyun, bu halin hoşuma gitti." Baekhyun şaşkınca dudaklarını aralarken biranda kolundan tutulup çekilmişti.
Baekhyun ne olduğunu anlamamıştı. Şuan Chanyeol iki bacağının arasındaydı ve eli belindeydi! 'Tanrım ölüyorum...'
"Seni daha yeni tanıyoruz sanırım ha. Demek ki sakladığın kendin buymuş."
"B-ben.." Baekhyun Chanyeol'dan uzaklaşmak istiyordu. Çünkü kalbi neredeyse duracaktı. Geriye doğru adım atıp Chanyeol'dan uzaklaşmak istesede Chanyeol buna izin vermemisti.
"B-Bay Pa-Park bırakır mısınız?"
"İstemiyorum.Beni fazla zorluyorsun Baekhyun." Chanyeol Baekhyun'dan gelen koku yüzünden kendisinden geçiyordu. Şuan kendini zor tutuyordu. Burada ona sahip olmak istiyordu.
"Baekhyun başını kaldır." Ciddi bir sesle söylediğinde Baekhyun korkarak başını kaldırmıştı." Güzel yüzünü saklama.Bu zevkten mahrum kalamam."
"Bay Park..."
Chanyeol Baekhyun'un dudaklarına odaklanmıştı. "Evet?"
Baekhyun Chanyeol'un dudaklarına baktığını anladığında kızarmaya başlamıştı. "Seni öpmek istiyorum."
Baekhyun hiç bir tepki vermiyordu. "Bence buna hakkım var, sen beni öptün sıra bende."
Baekhyun gözlerini büyütüp Chanyeol'a baktığında Chanyeol beklemeden hemen Baekhyun'un dudaklarını öpmüştü.
-CielNoir