Prolog

414 9 1
                                    

W odległym kraju nazywanym  Hestionem, położonym w 5 wymiarze,  narodziły się bliźniaczki. Ich matka, Elora, nazwała je Castia i Dalia. Ich ojciec był wielkim czarodziejem. Wysłał córki do Akademii Srebrzystej, jednej z najznamienitszych szkół dla czarodziejów. Akademia ta była w lesie oddalonym od ich domu o 28 mil, w Gwieździstym Lesie. Dziewczynki dorastały. Dalia swego czasu poznała Aszane, która była jej wsparciem i podporą w trudnych sytuacjach. Dalia była średniego wzrostu, miała długie, falowane, czekoladowe włosy, bladoniebieskie  oczy kształtem przypominały migdały. Miała bardzo kobiece kształty. Castia wyglądała identycznie tylko jej oczy były bardziej okrągłe i miała bliznę na ramieniu, pamiątka po ataku goblina. Aszana, dziewczyna wysoka, z długimi nogami, długimi blond włosami, uśmiechnięta, i bardzo rozmarzona. W szkole wiele od nich wymagano, dzięki czemu szybko wyszło jak potężną władają mocą. Bliźniaczki budziły grozę w sercach nauczycieli. Krążyła bowiem wśród czarodziejów wysokiego rodu klątwa.

Półelf srogi z bliźniaczego łona,

Narodzić się może każdego eona.

Nie można dopuścić powstania jego.

Jeśli bohatera zabraknie, czas nadejdzie złego .

Siać będzie zawsze spustoszenie,

Profesją jego będzie uśmiercenie.

Z przerażeniem patrzono na siostry. Wiadomości wysłano do Lasu Złotego by elfickie uszy królowej Kolbertel i króla Setoniela dosłyszały straszliwej wieści. Królewska para zgromadziła naradę. Rodowody nie dały wiele do myślenia. Ojcem ich był elf czystej krwi, książę Setkolbe, a wywodziły się od strony matki z krwi skalanej śmiercią. Elfy chcąc zaradzić ziszczeniu się klątwy postanowiły posłać Cichych Zabójców do Srebrzystego Lasu, aby zabić przeklętego półelfa.

Magia PółelfaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz