Hrozné rozhodnutie

9 2 1
                                    

Keď sme ešte boli vonku hodinku. Mama mi zavolala že nech už prídem domov. Ja som ju ešte presviedčala ale márne. S Lisou Petrom Dávidom som sa rozlúčila a išli sme s Emilom ku mne domov. Keď sme kráčali po chodníku pofukoval jemný vánok. Držali sme sa za ruku. Nerozprávali sme sa len sme si užívali to ticho. Keď som zastavila pred mojim domom tak som Emila pobozkala. Vošla som po tichu do vnútra. Vyšla som po schodoch a zvalila na posteľ. Nijako neviem ako som sa prezliekla do pyžama. Prykrila perinou a zaspala som.

*ráno
Ráno som vstala bolo desať hodín. Chvíľu som sa presadzovala zo strany na stranu. A prišla mi správa od Dávida.

Dávid blázon do vodky 😂
Ahoj musím ti niečo povedať prídeš? Ku mne o 14:00?:)

Lilinka dievča malé 😂
Ahoj, prídem o 14:00 😃

Súhlasila som a bežala do kúpeľne. Keď som zbadala svoj odraz v zrkadle normálne som sa zľakla. Rýchlo som sa odmalovala. A dala jemný mejkap s špiralov.

"Ahoj mami!" Pozdravila som mamu

"No Ahoj slečna prečo tak si neskoro prišla?!" Zamaračila sa mama.

"No vieš dlho sme neboli vonku a piatok, teraz idem ku Davidovi" Usmiala sa mama len mávla rukov a ďalej pokračovala v robote.

*Prí Davidovom dome.
Otvoril mi Dávid.

"Ahoj prišla si nijako skoro" Mal pravdu prišla som o hodinu a pol skôr.

"Prepáč" Usmiala som sa.

"Musím ti niečo povedať" Zapozeral sa mi za ústa.

"Áno?" Posadila som sa.

"Chceš vodu?" Prerušil tému prikývla som. Doniesol mi sirupovu vodu.

"Ďakujem a čo je ta vec?" Pozrela som na neho.

"Poď do izby" Ukázal na izbu. Zrazu som cítila v bruchu divný pocit. Musela som niekoho pobozkať a aj niečo viac. Vyšli sme po schodoch.

"Ja ťa strašne moc moc chcem" Pohladil mi koleno. Vo mne sa niečo rozbilo a chcela som to aj ja.

Vrhol sa na mňa a ja som spolupracovala. Vodil ma na posteľ a vyzliekol tričko rozopol podprsenku.  Ja som mu vyzliekla tričko rozopla gate a vyzliekla trenky. Aj on mne dal dole gate a tangáče. Chytila som mu penis a fajčila. Potom mi zmáčkol prsia. Ťapol po riti. A bolo to
************************************
Potom som si uvedomila čo som urobila.

"Dávid čo som to spravila že to nepovieš Emilovi nič sa medzi nami nestalo" Pouškrnul sa.

"Nepoviem ak sa s ním rozideš a budeš somonou". Žmurkol na mňa.

"Nie David prosím prosím ťa" Rozplakala som sa.

"No moja bohužiaľ" Zapol si rozporok a odkráčal.

"Nahlasim ťa a všetko si vymyslím" Vytiahol kaneru a ukázal mi záber.

"Rozmylsi si to " Rozplakala som sa ešte viac.

"Prečo to robíš? Dávid prosím" Usmial sa a odkráčal dole schodmi.

Vybehla som rýchlo s jeho domu a bežala domov. Otvorila som dvere. A vybehla do izby.

Lilinka dievča malé 😂 vymazala prezývku Dávidko Dávid

Lily Lil vymazala prezývku.

Vymazali ste prezývku chatu

Vymazali ste emoji -👍

Blokli ste si používateľa.

Plakala som moc a moc. Nechcela som veriť že som to spravila.

Neznáme číslo
Moja smola ale budeš musieť vybrať mňa alebo Emil ak Emil tak videjkoo XD
- Dávid

Neodpisala som.

Ahojjjjjjjj new časť trošku napínavé 😂
Vote koment 😍 sorry za chyby 😭

Mám vás rada 😍

Bez DušeWhere stories live. Discover now