Bez života

2 2 0
                                    

Večer som išla do kúpeľne. Osprchovala som sa vyčistila zuby a prezliekla do pyžama. Hodila som sa na posteľ a pozerala som sociálne siete. Neustále mi vŕtalo v hlave to čo som urobila. Napísal mi Emil.

Mucko môj 💖
Zlatko? Vieš nechceš ísť volať na skype? 😚

Mucko tvoj 💞
Vieš že áno 😂♡

Mucko môj 💖
Viem 😃

Rýchlo som si prezliekla vrch pyžama a namaľovala trochu. Zapla som počítač a otvorila skype. Už mi volali pripojila som sa na slúchadlá.

"Ahojte" Zakývala som.

"Ahoj" Usmiala sa Lisa

"Čaute" Pripojil sa Dávid.

"Emil?" Opýtal sa Dávid.

"Ahoj" Povedal Peter.

"Áno Dávid? " Spýtal sa Emil.

"Ako sa máte?" Prerušila som tému.

"Úžasné vy?" Povedal Emil.

"Fajn" Usmial sa Peter.

"Ja sa mam peckovo" Lisa.

"Ehm chcete niečo vidieť?!" Naliehal David. Tvárila som sa akoby nič.

Vytiahol kazetu s našim milovaným. Rozbušilo mi srdce. Zapol to do telky a mne slza stekla po tvári. Zapol a spustilo sa video. Emil Lisa sa rozplakali aj ja som sa rozplakala.

"Čo si to spravila?!" Mal červené oči. Stekali mu slzy po tvári. Bola som ticho len som plakala.

"P-prečo? Si mu to spravila?" Zúrivo povedala Lisa.

"J-aa ja ja fakt neviem" Revali sme všetci okrem Dávida ten sa smial.

"A ty Dávid? Tvoja chyba nenávidím vás!!!!!" Rozplakal sa Emil.

"Ja?  Ja som si splnil do konca dva sny naraz" Peter to vypol.

"Ty si neskutočná!  Bola si mojim všetkým viac než všetkým bol s veľký sukničkar ale ty si ma zmenila a spoznal som pravú lásku" Dávid to vypol keď dorozpraval Emil.

"Pamätáš na to keď sme behali cez celé mesto a spievali halellujah? Milovali sme sa nahý pod holým nebom,  chodili v noci do ľadového mora, vozili v aute ukrarnutom aute a naša obľúbená pesnička?  I hate I love you, " Ďalej som pokračovala "fajčili, klopali a zvonili v noci ľuďom, tie naše zážitky s Lin" Porozprávala som štvrťku našich zážitkov.

"Áno, a ty si všetko pokazila je Koniec" Zvýraznil to slovo KONIEC.

"Vieš čo skončili sme spolu ako si to mohla urobiť chlapovi s ktorým si bola dva roky? Milión čo milión bilión zážitkov pokazila si to ty aj Dávid nikdy nechcem už byť s tebou nijaká kamoška a už vôbec najlepšia! Nič nie sme" Povedala Lisa a zložila. Myslela som že ujdem ďaleko. Alebo sa zabijem.

Celú noc som rozmýšľala nad všetkým každý jeden zážitok ma ubijal. Myslela som že umriem. Každá slza mala svoj príbeh. Každá myšlienka bola minulosť každý okamich som cítila väčšiu bolesť každé pomyslenie na všetko ma bolelo viac a viac. Cítila som sa najhoršie na svete. Slzy sa mi nevedeli zastaviť.

*ráno
V noci som nezažmúrila ani oko. Postavila sa z postele a šla do kúpeľne. Umyla som si tvár a dala trochu mejkapu a špirálu a jemné linky. Prezliekla som sa do (predstavte si vlastné oblečenie). Konečne som vyšla z izby s taškou na chrbte v mobilom ruke a slúchadlá v ušiach. Urobila som si kávu dosť silnú. Prehodila na seba sveter. Vyšla z domu. Chodila som ako duch. Bola som bledá. Červené uplakane oči. Dívala sa do zeme. Prišiel autobus. Nasadla som. Sadla som si úplne do zadu. Počúvala som pesničku of sing of the times od Hazzy. Nastúpila aj Lisa. Pozrela sa na mňa a sadla si vedľa Jamie je to spolužiačka.

Awoj new časť... (5 z 15)
Táto časť sa mi vydarila nooo teda dúfam ♡ podporujte koment vote
Prepáčte za chyby ♡🌟
Teším sa ma ďalšiu časť bez duše 💖

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jun 10, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Bez DušeWhere stories live. Discover now