Medya:ELİF.... :)
Sabah uyandığımda ayağa kalkmaya çalıştım fakat kalkamadım başım dönüyor, midem bulanıyordu sanırım ateşimde vardı. Zor bela kalkıp elimi yüzümü yıkadıktan sonra kahvaltı için aşağı indiğimde duvara zor tutundum bayılacaktım kanepeye uzandım annem geldi elini anlıma koyup "ateşin var kızım senin bu halde okula gitmeyi düşünmüyorsun değil mi " dedi hapşırmaya da başladım. Hastalanma günü değildi bugün okula gitmem lazımdı. Okula gidemezdim annem de göndermedi zaten. Evde yattım kitap okudum ama yok vakit geçmiyor.Öğle sonu hastaneye gittik doktor 3 gün rapor verdi. Okul çıkışı Elif aradı neden gelmediği mi sordu bende ona sürpriz noldu diye sordum Bora ben gelmeden yapmayacak söylemeyecekmiş neyse artık dedim. Akşam yemeğinden sonra halsiz olduğumdan yatağıma uzandım acaba sürpriz ne diye düşünürken mesaj gelmeye başladı. Telefonumu elime aldım.
GELEN KUTUSU ;"0534...
" Yağmur ben Bora "
" Rahatsız ettiğim için özür dilerim okula gelmeyince merak ettim. "
" Hasta olduğunu duydum geçmiş olsun şuan nasılsın"
diye mesajlar geldi. Numaramı nerden buldun diye sorsam ayıp olur muydu.
"Teşekkür ederim Bora. İyiyim sağol. Yanlış anlama ama numaramı nerden buldun. Elif verdi demi. "diye mesaj attım.Aptal alttarfı geçmiş olsun mesajı atmış sanane. Aa almasaydı o da numara benim değil mi kızarım, diye söylenirken mesaj geldi.
GELEN KUTUSU;Bora
" iyi olduğuna sevindim. Numarayı nerden bulduğumu boşver tamm Iy geceler :) :) "Ne demektir bu boşver neyse öğreniriz dedim ve telefonu bir kenara bırakıp kendimi uykunun güzelliğine bıraktım.
###
Sevgili okuyucularım bölümlerin kısa olduğunu biliyorum amacım okuyucuyu sıkmamak ... Lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin yorumlarınıza ihtiyacım var... Desteğiniz için çok teşekkür ediyorum... ❤❤
Not: Alttaki küçük yıldızımıza basıp onu sevindirebilir misiniz?? ❤😆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEP ÇOCUK KALSAYDIK
Romance-Seviyordun beni -Ama çocuktum -Yani sevmiyormusun? -..... - Özür dilerim elveda zamanını çaldım, beni kandırdın tanımak istiyorum dedin ama benim hatam sana güvendim ama şunu bil seni çok sevdim.... -.. Ama......