O Πετρος Ηταν απελπισμενος πλεον. (αν και αυτό δεν βγαζει κανένα νόημα γιατι πραγματικά, έχει ακόμα πολλούς που θα μπορούσε να μιλίσει.)
Πήγε σπίτι του μετά απο μία έντονη μέρα. Ξάπλωσε και άρχισε να κοιμάται. (ναί , ο πετρος μπορει απλά να ΑΡΧΙΣΕΙ να κοιμάται. δεν χρειάζεται να τον παρει ο ύπνος.)
Ξαφνικά , Ενα μεγάλο, τεράστιο θορυβόδες (και άλλα τέτοια πράγματα) μπάμ χάλασε την ησυχια του και έκανε τον Πέτρο να ξυπνήσει. Αφού άρχισε να εξαπολύει μερικές πολύ άσχημες και ασυνήθιστες βρισιές τις οποίες δέν θα αναφέρω γιατι έτσι γουστάρω, σκέφτηκε, "κι αν είναι αυτοί? " "κι άν άρχισε τις επιθέσεις ο εξωγήινος εχθρός?" Ετσι, άνοιξε το παράθηρο, βγήκε γυμνός στο μπαλκόνι και αρχισε να φωνάζει "ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ!!!!"
Δυο ηλικιωμένες τον είδαν και γούρλωσαν τα μάτια τους με θαυμασμό. Ενας ανδρας τον εβρισε αλλα ο Πέτρος δεν νοιαζόταν καθώς έβλεπε καπνούς προς το σπίτι του πολυαγαπημένου του φίλου, του Κρίστο.
Αμέσως χωρις να σκεφτεί τιποτα η να φοβηθεί πήγε προς το σπίτι.
Στον δρόμο , είδε τον Αλεξ ο οποίος πήγαινε κάπου αλού.Πιο πέρα είδα τον Τζέημς (ξερετε, απο το πως να μην πεθάνετε ...τον αδερφό του Αλεξ...αυτόν...)
-Πετρος: Τζέημς! ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ! ΗΡΘΑΝ! ΠΟΛΕΜΟΣ! ΕΠΙΘΕΣΗ, ΚΡΙΣΤΟ, ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΑΑΑΑΑΝ
-Τζέημς: ΣΚΑΣΕ!!(Χτυπάει δυνατά τον Πέτρο στο πρόσωπο)
-Πέτρος: ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΩΡΑ.
-Τζέημς: το ξέρω. Αυτό το Μπάμ... εε... ήρθε απο το σπιτι του Κρίστο ε?
-Πέτρος: ναι. του επιτεθηκαν.
-Τζέημς : κουλ. πάμε να δουμε!
-Πετρος: εε....ανησυχείς κι εσυ , έτσι?
-Τζέημς: ε? ε ναι... φυσικα....(φεύγει)
-Πέτρος : δε μου φαίνεσαι να ανησυχείς.
(Στο σπίτι του Κρίστο, η μαλλον στο πρώιν σπίτι του. γιατι μόλις φτάσανε είδανε μόνο τα συντρίμια του.)
-Πέτρος: μαααλακα ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΔΩΩΩ?!?! ΚΡΙΣΤΟΟΟΟ! ΚΡΙΣΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ!!!!(Η κραυγή του ακούγεται σε απόσταση 3 χιλιομέτρων)
(Ο Κρίστο βγαίνει χαλαρός απο μία τρύπα στα συντρίμια του διαλυμένου σπιτιού του.)
-Κρίστο : πες γρήγορα τι θέλεις η αντιμετωπισε την οργή μου. το ΙΔΙΟ , κι ΕΣΥ, ΤΖΕΗΜΣ.
-Τζέημς: ποσο ΧΑΙΡΟΜΑΙ που σε ΒΛΕΠΩ. ΚΡΙΣΤΟ.
-Πετρος: ΟΙ ΕΞΩΓΗΗΗΙΝΟΙ ΤΟ ΚΑΝΑΝ ΑΥΤΟ!?!
ESTÁS LEYENDO
Πως να μην Πεθάνετε 2
HumorΤι είναι ο κόσμος.. περα απο μία μεγάλη απειλή? Αυτη η ιστορια, η δε θα περιέχει καθόλου κλισε, ή θα περιέχει χιλιάδες.