apabila bts dengan lipas

133 14 0
                                    

Namjoon

Namjoon:aarrrhhhgg!!!lipas!!! (Jerit manly) pergi kau!! (Cuba nak ambil penyapu...penyapu patah) tidakkkkk!!!!

Lipas:melebih betul mamat ni *bla*

----------------------------------------------------

Seokjin

Seokjin:tidakkkk!!!lipas!!! Mana spray pink aku ni??!! (Jumpa spray pink dia) (sembur kat lipas) wakakkakaka...!! mati la engkau..

Lipas: *tukar jadi pink* tidakkk....!

-----------------------------------------------

Yoongi

Yoongi: (tengah tidur...ade rasa benda bergerak kat badan dia, terjaga) hah? Lipas? (Fikir sekejap) takpe la...aku mimpi je kut.. SWAG DREAM I COMING (cakap sambil tidur)

Lipas:hebat betul mamat ni...semua dia tak kisah..

------------------------------------------------

Hoseok

Hoseok:aaarrrgghhh!!!!! Lipas!!!! Ape aku nak buat ni??!! (Cari spray) haha...aku ada spray.. (spray kat lipas..tapi hakikat ye terspray muka sendiri)...ttiidddaaakkk!!! EOMMMAAA !!TOLONG HOSIKIE!!!!

Lipas:kesian betul kehidupan dia...

---------------------------------------------------

Jimin

Jimin:lipas? Heh...kacang je..(buka baju tunjuk abs)wakakakaka..cairla engkau tengok abs aku..!

Lipas: (poker face)

Jimin:asal lipas ni tak cair? (Raba perut ..tak rasa ape2 tengok perut..abs hilang) alamak?! Aku lupa yang aku teman v makan sampai chubby...ttiiddaaakkk!!!!! Abs aku!!!!

Lipas:ish...ish...ish (geleng kepala)

-------------------------------------------------------

Taehyung

Taehyung:lipas...?(fikir kejap) yyeeaayy!! Lipas!!(ambik lipas letak dalam akuarium)

Lipas:ttiiidddaakkkk..!!!~~(tenggelam)

-----------------------------------------------

Jungkook

Jungkook: (tengah seronok tengok citer, sambil makan biskut chipsmore) waakkakakakkakak!!!lawak ye citer ni!! (Hentak2 kaki tak perasan terpijak lipas sampai penyek) eh? Aku rasa aku ade pijak sesuatu...takpela abaikan..ghhahah!! (Terpijak lagi)

Lipas: (nyawa hilang😱)dia ni memang golden maknae~😵

Sorry kalau tak lawak...please vote and comment ye...

BTS JokesWhere stories live. Discover now