× 32

55 9 4
                                    

Verdiğim aradan dolayı özür dilerim. Bundan sonra haftadan haftaya aşağıda ki gibi bir bölüm yayımlayacağım. Anlayışınız için teşekkürler.

-------

• Risky Business'in klibi çıktı. Klip yayımlandıktan bir gün sonra Jorge, şarkının Audio klibini sildi. Klip 38 saat içinde 100 Bin izlenime ulaştı. 

Klip hakkında biraz bilgi:

○ Klip çekimleri 15 Mart'ta başladı. Klipte ki kızın adı Giselle Pina adlı bir model. Klip Los Angeles'da bir gece kulübü gibi bir yerde çekildi. Galiba yerin adı; Molrose Ave. Google'a yazarsanız çıkacaktır. Klibin yönetmenliğini Kyle Cogan yaptı.

• Jorge, bir hayranı ile birlikte görüntülü konuşacak. Bunun olması için çekilişe katılmanız gerekiyor. Çekilişin linki, Jorge'nin Facebook hesabında bulunuyor.

• 30 Nisan'da Jorge, Radio Disney Awards'a katıldı. Jorge, orada Summer Soul şarkısının 19 Mayıs'ta yayımlanacağını söyledi.

• Jorge bir hayranının mesajına görüldü attı.

• Jorge Vlog kanalına 5 ay sonra ilk kez Risky Business'in klip çekimlerinin kamera arkası videosu ile video yükledi.

• 2 Mayıs'ta Jorge NYLON Young Hollywood Party'e katıldı.

• Stephie, Jorge'nin son fotoğrafına, "Tüm dünya hazır olsun...🔥💣💥Jorge Blanco'nun dönemi başlıyor. 😍" diye yorum yaptı.

• 9 Mayıs'ta Jorge, ekibi (The 8th Wonder) ile birlikte Pepperment Clup LA'da performans sergiledi. Jorge orada tüm şarkılarını söyledi. Arkadaşları bazı şarkılarını söylerken videoya çekti ve bunları yayımladı.

• Ruggero Pasquarelli Jorge için tweet attı: "Miley'i bir gün takip etmeyi bırakırım ama Jorge Blanco'yu ölene kadar takip edeceğim! O benim en yakın arkadaşım, arkadaşlığımız yaşıyor."

• Summer Soul'un Audio müzik videosu yayımlandı.

• Jorge, 'Arabalar 3' Disney Filmi için 'Drive my car' şarkısını seslendirdi. Şarkı 16 Haziran'da yayımlanacak.

• İtalya'nın 'Summer Vibes' Spotify müzik listesinde Summer Soul'da eklendi.

• 20 Mayıs'ta Jorge Bilboard Music Awards'a katıldı.

• Summer Soul bir radyoda çaldı.

• Jorge Manchester'da ki terör saldırısı için tweet attı: "Manchester'da ki tüm insanlar ve etkilenen aileler için dua ediyorum.🙏 Bunun olduğuna inanamıyorum! Acılı.😔"

• Summer Soul klibi yayımlandı! (Klipte daha kimlerin oynadığını öğrenmek için stalk yapmadım. Yaparsam yazarım sksksksksks)

• Jorge, 'The ear.ly show' adlı radyo programına katıldı. 

Orada:

○ Summer Soul'u akustik olarak söyledi.

○ Jorge'nin 'The ear.ly show' radyo programında verdiği röportajlardan; 

"Kulağa nasıl geldiğini bilmek istedik. Jorge'nin sesi nasıl? Bir yılda çalışmaktan daha fazlasını yaptık."  

"Ben Stephie'nin büyük bir hayranıyım. Kız arkadaşımı hayranları ile sarılırken gördüğümde onunla gurur duyuyorum."  

"Hayranlarla bağlı kalmak. Ve onlar fanartlar için çok çaba harcadılar. Teşekkür ederim."  

Ve ayrıca Jorge bu röportajında Meksikalı bir sanatçı/sarkıcı ile çalıştığını söyledi.

• Diego Dominguez Jorge'nin son fotoğrafına yorum yaptı ve iki fotoğrafını beğendi.

• Nicolas Garnier, Jorge'yi takip etmeye başladı. Jorge hala Nicolas'ı takip etmiyor.  

• Jorge ve The 8th Wonder grubu yeni bir şarkı için stüdyoya girdi. Bence Summer Soul'un Remix müziği için çalışıyorlar. Çünkü paylaştıkları snaplerde Summer Soul çalıyor.

• Mike Avenaim (Jorge'nin gitaristi) bir video paylaştı ve yaklaşan yeni şeyler için prova yaptıklarını söyledi. 

% Blanco Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin