Yeni yeni Jorgista olanlar için hemde ilk bölümde Jorge'yi tanıtmak amaçlı Jorge'nin hayat hikayesini yazmak istedim. Umarım beğenirsiniz.♡
•••
Jorge, 19 Aralık 1991'de Meksika'nın başkenti olan Guadalajara kentinde doğdu. Annesi Cecelia, babası Jorge, küçük kardeşi Daniel.
Küçüklüğünden beri dans etmek, şarkı söylemek ve gitar çalmak en büyük tutkusu. 10 yaşında şarkı söyleme, 11 yaşında gitar çalma tutkusunu keşfediyor. Ama utangaç bir çocuk olduğundan bunu kimseye söyleyemiyor. Ama ailesi bunu fark edip, belirli etkinliklere katılması için onu teşvif ediyor. İlk kez halk önünde şarkısını, 13 yaşındayken, 'Welcome to My Life' şarkısıyla söyledi. Okulunda belirli etkinliklere katıldı ve 15 yaşında bir film rolu için okuldan ayrıldı. Bu bazıları için kötü görünse de, Jorge bunun doğru bir karar olduğunu söylüyor.
16 yaşında, yani 2007 yılında ilk oyunculuk deneyimini High School Musical filminin Meksika versiyonunda Jorge karakterini canlandırarak yaşadı.
2012 yılına kadar 3 film/dizi de kısa/uzun süre oyunculuk yaptı ama tanınmasına en çok sebep olan Violetta'da Leon teklifini aldı. Jorge'ye, diğer oyunculardan yanı sıra 5 yıllık oyunculuk başarısı yönetmenin dikkatini çekmiş, seçmelere katılmadan Leon karakterini oynaması için teklif sunulmuştur.
Violetta boyunca, Violetta En Vivo ve Violetta Live adında iki dünya turnesine çıkmışlardır. Dizi, 3 sezon sürdü ve 2015'te final verdi. 2015'in sonlarına doğru Violetta'nın devam filmi olan 'Tini; El Gran Cambio de Violetta' filmi çekildi. Nisan ayında Jorge'nin seslendirdiği, 'Light Your Heart' film müziği yayımlandı.
Jorge, Şubat ayında kayıt şirketi Hollywood Records ile anlaşma yaptı ve albüm için stüdyoya girdi. Albüm 2017'de piyasaya sunulacak. Ocak ayında albümde ki ilk single olan Beautiful Mistake yayımlanacak. Yani Jorge, 2017 yılında Solo Sanatçı olarak kariyerine başlayacak. ♡
•••
Umarım beğenirsiniz. Oy ve Yorum bırakmayı unutmayın. ♡
İnstagram; @jorgeblancotr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
% Blanco
NouvellesMeksika'lı oyuncu, şarkıcı, dansçı ve şarkı yazarı Jorge Blanco hakkında güncel bilgiler içeren bir kitaptır. Kitabın içinde, Jorge Blanco bilgileri, hayatı ve daha fazlası bulunacaktır. Yani... Tüm Jorgista'lar davetlidir!