• Jorge, Bravo Magazin ile röportaj yaptı. Röportajda Violetta ve gelecekte yapmayı planladığı işler hakkında konuştu.
Not: Röportajı yeni yayımlayacağım 'Jorge Blanco Sözleri' kitabında bulabileceksiniz.
• Summer Soul'un kamera arkası görüntüleri yayımlandı. Jorge'nin YouTube kanalından izleyebilirsiniz.
• Jorge bir Türk hayranının instagram hesabına baktı. (Bu ben oluyorum. :') )
• 11 Haziran: Jorge, I Heart Radio'nun düzenlediği #IHeartSummer17 Partisine katıldı. Bu yüzden Los Angeles'ten Miami'ye gitti.
○ Jorge orada çekilişi kazanan hayranlarının isimlerini kullanarak 'Summer Soul' şarkısı ile serenat yaptı.
○ Jorge orada Nicolas Garnier ile karşılaştı ve birlikte vakit geçirdiler.
• 13 Haziran: Jorge, Power96 radyosuna katıldı. / Miami.
○ Jorge orada albümünde ki bir diğer şarkısı 'Hold Me Down'u söyledi. Söylentilere göre yeni yayımlanacak şarkı 'Hold Me Down' olacak.
○ Jorge orada yapılan çekilişi kazanan hayranları ile tanıştı ve fotoğraf çekildi.
• 15 Haziran: Jorge, Radio Now Houston adlı radyo programına katıldı. / Miami.
○ Jorge orada Jorgista'ları hakkında konuştu!
X: Hayranlarına ne ad veriliyor?
Jorge: Jorgistas. Adım Jorge ve çoğul eki olarak 'istas'ı eklenmesi ile kendilerine verdikleri isim. Onlar harikalar.
• Jorge bir hayranının onun için yaptığı FanArt'ların fotoğrafını beğendi ve 'Wow! Bunları sevdim' diye yorum yaptı.
• Jorge Vulkan dergisine kapak oldu.
• 15 Haziran: Jorge, Planed 130.3 adlı radyo programına katıldı. / Miami.
• 15 Haziran: Jorge, HoTZ95 adlı radyo programına katıldı. / Miami.
• 16 Haziran: Jorge'nin 'Cars 3' filmi için seslendirdiği "Drive My Car" şarkısı yayımlandı.
- - - -
Okuduğunuz için teşekkür ederim. Yaklaşık 2/3 saate 'Jorge Blanco Sözleri' kitabını yayımlamış olurum. Orada Jorge'nin eski/yeni sözleri veya röportajları olacak. Desteğinizi bekliyorum. İyi günler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
% Blanco
Short StoryMeksika'lı oyuncu, şarkıcı, dansçı ve şarkı yazarı Jorge Blanco hakkında güncel bilgiler içeren bir kitaptır. Kitabın içinde, Jorge Blanco bilgileri, hayatı ve daha fazlası bulunacaktır. Yani... Tüm Jorgista'lar davetlidir!