Dupa ceva timp Karol tot nu e foarte ok. Si are cosmaruri noaptea.
Valu:Karol... tu si Ruggero v-ati impacat?
Karol:Nu.... intre noi doi nu mai poate fii nimic.
Rugge:Poftim? Valu ne lasi putin te rog?
Valu:Sigur.
Rugge:Intre noi doi nu mai poate fii nimic din ce cauza?
Karol:Mi e frica ok? Nu vreau sa se mai intample nimic.
Rugge:Ok.... dar eu nu renunt la tine.-si o saruta-
Lio:Luati va mai o camera... sau nu aveti nevoie.... aaaa sau daca ma gandesc mai bine ea e iubita mea.
Karol:am fost si aia a fost greseala vietii mele.
Rugge:Cum ai putut?
Lio:Te inteleg de ce tii asa tare sa nu o pierzi.
Rugge:Esti patetic....
Karol:Ajunge. Lionel eu am fost iubita ta si gata. Ce a fost e trecut. Faci parte din trecutul meu. Si te urasc.Peste ceva timp Karol se pregateste de plecare
Mike:Esti ok?
Karol:nu mai stiu ce sa fac amice. Totul iese prost...
Mike:stiu ce zici....
Karol:cand v-a fii bine si pentru noi?
Mike:Nu stiu pitic
Karol:of....Înainte de a ajunge acasa Karol se duce sa se plimbe putin prin parc.
Ruggero:Buna
Karol il ia in brate si il strange tare.
Karol:Totul e prea greu pentru mine acum... nu stiu cum sa ma mai comport cu tine. Nu spuport prea mult ca un baiat sa se apropie prra tare de mine. Ni e teama. Nu intelege ca nu te iubesc. Ba din contra te iubesc enorm. Dar mi e frica.
Rugge:Offf. Doamne de ce tu. De ce tu sa patesti asta. Te iubesc. Si pentru ca te iubesc, te inteleg. Si iti dau cat timp vrei si ai nevoie. Dar nu voi renunța la tine.
Karol:De asta sunt eu indragostita de tine.Karol merge la psiholog pentru a trece peste trauma facuta de Lio.
Peste 1 luna.
Psiholog:Cum mai esti Karol?
Karol:Incerc sa ma aropii din nou de Ruggero dar mi e frica
Psiholog:Incearca sa iti invingi teama. Ai incredere in el. Ai trecut printr o trauma si nu e usot sa treci peste de aceea eu ma aflu aici pentru a te ajuta.
Karol:Cand ma atinge imi vin acele imagini oribile in cap...m dar ma simt si in siguranta pentru ca sunt cu el. E foarte ciudatDupa sedinta de psihologie Karol se vede cu Ruggero la o cafeam
Rugge :hey buna ce mai faci.
Karol:Bine tu?
Rugge:Plictisit fara tine.... ce pot spune.
Karol:Vino la mine diseara la 8.
Rugge:Ok.... dar motivul?
Karol:O sa vezi iti va placea. PromitCare credeti ca era motivul?.
P.s imi cer scuze ca nu am mai postat dar am zile in care am de dat si 2 teste. In vacanta promit ca voi posta zilnic.
CITEȘTI
Soy luna in concert //#Ruggarol// (#SoyLunaAwards2017)
ФанфикVa recomand sa cititi urmatoarele capitole pentru ca vor fi interesante si actiune. cupluri infidelitate si alte lucruri.(TERMINAT)